monchichi

A

Anoniem

Guest
Kennen jullie monchichi nog? Een aapje dat in de jaren 70 en 80 erg populair was? Het was mijn lievelingsknuffel en heb hem echt versleten. Ik vind ze er nog steeds geweldig uitzien en wil erg graag een voor onze dochter kopen. Op internet gezocht, maar ze verkopen er vrijwel nergens meer. Heeft iemand een idee waar ik ze nieuw nog kan kopen?

Groetjes Belle

Waren dat niet die aapjes die een duimpje in de mond konden?
Ik zou niet weten waar je er nog aan kan komen, sorry!
Succes met zoeken!
Ruth

Heerlijke jeugdsentiment!
Ik heb hem (een nieuwe)  gekregen voor mijn zoontje, nadat ik ze zelf heb versleten als kind. Ik ga voor je navragen waar ze te koop zijn.

Veel liefs Noa

Toevallig zag ik ze laatst liggen bij Toys R Us! Toen dacht ik nog, leuk, jeugdsentiment  Daar zijn ze dus wel te koop (in ieder geval bij de Toys R Us in Hengelo).

groetjes,
Karin

hi

ben even gaan google voor je en je kan ze bestellen bij de neckermann. ze verkopen een setje en gewoon los. ze kosten alleen rond 5 euro zijn   nu in de actie en dat setje kost 16 euro.staat onder kopje kinderwereld en dan speelgoed dan zie je ze al op de 1e pagina staan. www.neck.nl

groetjes angela

Bedankt voor al jullie reacties!! Ik ga meteen op neckermann kijken en die toy winkel is hier geloof ik ook in de buurt. Ga zelf altijd naar Intertoys voor speelgoed, maar als ze daar monchichi's hebben ga ik daar ook even kijken. Vind speelgoedboeken ook altijd zo leuk om in te kijken!!!!! Lijkt me zo leuk om Barbies en poppenhuizen enz. te kopen voor onze kleine meid. En mama speelt natuurlijk mee...

inderdaad bij de toysrus
in veel verschillende varianten!!!!

Terug
Bovenaan