mond en klauwzeer

Met kerst naar de dokterspost geweest snachts
Onze dochtertje Quincy was zo ziek koorts kregen we niet omlaag .raar dacht ik dat lukt me normaal altijd met een zetpil.
Daar aangekomen zeiden ze dat het een gewone virus was.   Dus maar weer naar huis
De dagen erna ging het niet echt beter kwijlen dat ze deed en niet eten niet drinken ze was net een vaatdoek   zo hing ze heel de dag en alleen maar huilen en ze had zo pijn de mond
Vandaag zijn we toch maar naar de dokter gegaan het ging niet meer alles wat ze deed eten drinken gilde ze het uit en al 3 nachten sliep ze door  niet van de pijn
maar wat de dokter toen zij viel me mond van open
Mond en klauwzeer hoe komt ze nou daar weer aan ze is toch geen koe of varken
we hebben een zalfje voor haar gekregen om de pijn   weg te nemen 4 x daags mopeten we dat in maar mond doen hoop dat het snel help wand ze is zo ziek onze mop
hoop dat ze snel op knapt
mvg annika en mama van owen en quincy
 
Hoi Anika, kan het zijn dat je hand- voet en mondziekte bedoelt, mond-en klauwzeer komt namelijk inderdaad alleen bij dieren voor. groetjes Loes
 
Het is te vergelijken met mond en klauwzeer...Je komt het niet vaak tegen. Denk ook daarom dat het nooit echt een "echte" naam heeft gekregen. Mijn moeder heeft het  als puber gehad.    Ze heeft er een ruwe (katachtige) tong aan over gehouden en ze kan geen zuur verdragen. Maar de dokter had tegen haar gezegd: niks aan de hand...gaat vanzelf over..Tja het ging over maar ze heeft er ook iets aan overgehouden. Gelukkig heb jij je niet weg laten sturen en er wat voor gekregen.
Groetjes Regiena
 
Terug
Bovenaan