mond houden

Dames,

Ik heb zo'n moeite met mijn mond houden, maar tegelijkertijd wil ik het wel allemaal leuk vertellen.
Onze ouders weten het, mijn broer en een aantal vrienden hebben we het zaterdag verteld. Ongelooflijk, maar de dag voordat wij het wilde vertellen, vertelde andere vrienden dat ze in februari een kleine verwachten haha. Hartstikke leuk, maar ze kon meteen aan mijn gezichtsuitdrukking zien dat of ik zwanger was, of dat het niet lukt (gelukkig was het het laatste. Maar wel super leuk dus dat we tegelijk zwanger zijn!

En mijn manager ga ik het woensdag vertellen, hij gaat dan op vakantie en als mijn andere collega's terug zijn (over 3 weken) ga ik het hun vertellen...dus this wel handig als mijn manager het dan weet he.

Hoe zit het bij jullie, wie heeft tot nu toe nog zijn mond kunnen houden (respect!)?

Groetjes,

Hoi, ik vind het zo raar dat je het niet mag vertellen, echt weer nederlands.
Tja het kan mis gaan. En dan, moet je vertellen dat je een miskraam hebt gehad. Nou dat is niet leuk. Mensen begrijpen je meer en dat id ook fijn.
Veel mensen weten het bij ons al
X yvonne

Hi, daar is toch niets raars aan, dat moet toch ieder voor zich weten. Ik deel het graag met familie en vrienden, als er iets fout gaat deel ik het ook met hen. Maar met veel collega's heb ik daar een stuk minder behoefte aan.
Maar in dit geval zijn mijn directe collega's op vakantie en wij hebben een bepaalde traditie op het werk wat betreft vertellen dat je zwanger bent dus ik wacht tot het merendeel terug is. En de broertjes van mijn vriend weten het nog nieteens aanzien die voor werk in het buitenland zitten....daarna mag iedereen het weten!

Groetjes!

Iedereen moet doen wat hij het prettigste voelt. Maar vind het zo raar dat je over sommige dingen zo stiekem moet doen. (maar dat is persoonlijk hoor)

Geniet lekker

x yvonne

Heey meiden,

Wij houden het nog wel even geheim. Ik ben nu 6 weken en we willen de echo afwachten. Maar ik vind het wel hel m oeilijk om mijn mond te houden hoor! En ik snap het ook als mensen het eerder vertellen, vooral als je je nu erg beroerd voelt. Mocht ik echt beroerd worden of het word te duidelijk zichtbaar dan vertellen we het eerder, maar dan alleen aan fam.
Maar iedereen zijn eigen ding idd. Ik snap iedereen die het direct vertelt heel goed, maar wij vinden het fijn dat het nog even ons geheimpje is.

Liefs ciomama

Hoihoii,,

Gefeliciteerd met de zwangerschap :)

Ik kan ook mijn mond niet houden !!! Mijn moeder zegt steeds dat ik het niet aan iedereen moet zeggen, maar ja als het mis gaat dan kan je dat ook toch gewoon zeggen? Dat zou ik net zo goed niet voor me kunnen houden denk ik. Tuurlijk is het dan erg rotnieuws, maar het is wel fijn om je hart te luchten toch ?

Mijn familie weet het en een paar goede vrienden. Morgen mijn schoonouders vertellen en dan zien we wel. We zijn nu 7 weken en het is altijd afwachten hoe het loopt.

Juist door er over te praten gaat het idee bij mij wennen. Ik ben er nog steeds een beetje confused erover.. omdat ik twijfel aan mezelf of ik het allemaal wel kan...
Aan de andere kant dekn ik het heeft gewoon zo moeten zijn en dan is het fijn om het er met anderen over te praten. :)

Veel plezier !

Liefs !

ik hou niks geheim

mijn man en ik kunnen dat neit, zo blij als we zijn
en daarbij ben ik een hormoonbom
ik heb vanaf dag 1 zoveel symptomen en dat merk ik op het werk
wel zo eerlijk als mijn collega's dan weten waarom ik even anders dan anders ben

alleen de kids op werk (woongroep) wacht ik even mee. 9 maanden duurt al zo lang voor hun

gelukkig maar dat ik het nog niet verteld heb, virjdag horen we pas hoeveel babies het worden hihihi

oma hebben we een leuk kaartje gestuurd, ze worden in oktober voor de 2e keer opa en oma en in maart dus nog een keertje.
de dag na ontvangst zijn we direct langsgegaan

succes iedereen

groetjes sabine

Terug
Bovenaan