Mondgezondheid en vroeggeboorte

Hallo dames,

Mijn naam is Robin en dit jaar doe ik eindexamen aan het vwo, hiervoor moet ik een profielwerkstuk maken. Omdat mijn zus vorige week 5 weken te vrieg bevallen is, en ik volgend jaar heel graag tandheelkunde wil studeren leek het mij leuk deze twee aspecten te combineren.

In mijn profielwerkstuk doe ik dan ook onderzoek naar de relatie tussen de mondgezondheid van de moeder en vroeggeboorte. Dit doe ik door middel van een enquête, hierbij stel ik jullie hulp zeer op prijs!

Via deze onderstaande link is de enquête te vinden! Zouden jullie na het invullen deze enquête kunnen verspreiden onder familie, vriendinnen, kennissen etc.?

https://www.survio.com/survey/d/U5C8Y9G6C2B7B9P1O

Alvast heel erg bedankt!
Groetjes Robin!

Ik hoop dat het toegestaan is om hier enquêtes te plaatsen. (Zo niet zouden jullie mij dan kunnen verwijzen naar een categorie of ander forum waar dit wel mag?)
 
Hi Robin,
 
heb je een emailadres waarop ik je kan bereiken? Ik ben werkzaam als mondhygienist en heb wat tips voor je betreft de vragen die je stelt zodat je een nog beter beeld krijgt. Zou jammer zijn als je geen goede conclusies kan trekken.
 
Terug
Bovenaan