mondje stijf dicht

hmimes

New member
ineens geen behoefte aan groentje fruit ging eerst heel goed . Nu mondje dicht gesnoerd en wil dat ook wel eens bij fles doen herkennen jullie dit ?
 
Dat is idd heel vervelend meid. Fruit dus ook niet? Misschien even een paar dagen laten en dan weer opnieuw beginnen. Probeer er een soort spelletje van te maken, meer kan je niet doen denk ik. Anders even het cb bellen. Hoe oud was hij toen je begon? Denk niet dat dat overigens wat uit maakt hoor.

Succes!! Liefs
 
was 3,5 mnd geloof ik ging goed . Tpen gestaakt dacht toch w8 nog even . Daarna met 4 mnd begonnen ging redelijk nu helemaal niet geen fruit niks ! CB zal zeggen denk ik kijk even aan zal ik nu even doen . Toch blijven aanbieden lukt het niet dan niet . Maak ook een spel van maar helaas heeft me in de gaten .
 
Dan doe je volgens mij alles wat je kan doen. Neem aan dat je de groente ook opwarmt?

Vervelend hoor maar idd, blijven aanbieden of even stoppen en over een paar dagen weer verder proberen.
 
Ik zie staan...ik neem aan dat je de groente opwarmt...ik warm zelf het fruit ook een beetje op anders lust meneer het niet....misschien ook een idee?
 
Terug
Bovenaan