Mondje terug geven

Hee meiden.

Ben ik weer.
Mijn dochter heeft 4 weken borstvoeding gekregen, ben daar mee gestopt wegens borstontsteking.
Nu kreeg ze nutrilon 1 standaard, maar ze gaf steeds mondjes terug zelf 2 uur na de voeding nog.
En af en toe gaf ze de hele voeding meteen terug na dat ik haar de voeding had gegeven.
Nu geef ik haar nutrilon omneo (voor krampjes zachtere ontlasting, en licht spugen)
Maar nog steeds af en toe geeft ze mondjes terug.
En soms met raar slijm er bij.
Ik vind het raar.
En ik geef haar echt heel rustig de fles, en gebruik ook de fles van difrax.

Weet iemand raad??

Groetjes Mama van Joëlla.

Jari heeft dit ook wel eens veel....idd. niet meteen neer leggen en niet meteen een luier verschonen. Maar ook al doe ik het een tijd erna dan heeft ie het vaak nog wel eens. Het kan zijn dat er dan teveel gedronken is of dat het klepje van de luchtpijp(geloof ik) niet goed sluit. Groetjes Nessie mv Alissa en Jari

Hallo,

Nog eventjes een tip.

Het maagklepje werkt nog niet goed en dan kan het eten makkelijk naar boven komen. Jamie had dat ook heel erg. Nu gebruik ik johannesbroodpitmeel door de melk. Dit gebruik al vanaf woensdag en hij heeft tot aan nu nog maar 1 keer een klein beetje gespuugd.

En hij daad het ook echt heel erg. Ik kon 2 uur na de voeding nog steeds niet zijn luier of een truitje verschonen, want dan kwam het ook nog uit. Ook durfde ik hem niet op zijn buik te leggen, want dan hield hij ook niets binnen. Waardeloos was het. Maar nu gaat het echt super moet ik zeggen.

Groetjes Natasja

Terug
Bovenaan