mondje terug

Hallo
Ik heb het idee dat onze zoon steeds vaker een mondje terug gaat geven. Hij is nu 12 weken oud. Het is geen spugen met kracht maar een mondje terug bij een boer. Ik weet dat het onschuldig is maar toch vind ik het vreemd dat het meer wordt in plaats van minder. Wie herkent dit?
 
Hoi

Ja hoor, heel herkenbaar!! Mijn mannie is nu 5 maand oud en geeft nog steeds veel melk terug. Omdat hij steeds meer ging drinken, ging hij ook meer spugen. Het blijft hier nog steeds aftasten hoeveel voeding per keer te geven. Hij mag 4 flessen van ong 240 cc. maar als hij meer dan 220 cc drinkt komt het er net zo hard weer uit. Tja ieder kind zal wel zijn tax hebben, van wat hij per keer weg kan krijgen. Maar zolang hij goed groeit kan het geen kwaad.
 
Hallo

Wij hebben dat ook gehad met ons zoontje! Ik gaf hem borstovoeding en hij zou uit zichzelf echt wel blijven drinken zijn. Maar ook telkens melk teruggeven... Dan gaf ik hem altijd maar 10 minuutjes aan elke borst en toen hij het (bijna) niet meer!!!!
 
Hoi, mijn dochter (nu 4 mnd) is ook steeds meer gaan spugen/mondje teruggeven, vooral bij boertjes. Ik geef trouwens borstvoeding.
Het is blijkbaar erfelijk want de vader van deze kleine had het als kind ook. Het gaat vanzelf weer over.
 
hoi, mijn dochtertje van zes weken gaf eerst ook steeds een mondje terug bij een boer. Heb toen andere voeding gehaald, speciaal voor darmkrampjes en mondje teruggeven. Ze doet het nu nog steeds en ook meer. ik heb het consultatiebureau gebeld en zij vertelden mij dat het er aan lag dat de maagkleppen nog niet helemaal goed sluiten, maar dat het na een paar maanden wel minder wordt. succes groetjes judith
 
mijn zoontje doet dit ook heel erg .
hij is nu 5 maanden en groeit goed.
ze hebben tegen mij gezegt dat als ze teveel eten dat ze het vanzelf trug geven. maar ik merk ook dat als de voeding iets dikker is hij minder spuugt. bij ons is het ook de hele dag spuugdoeken meeslepen .als je nog een goeie tip krijgt hoor ik hem graag. maar het kan geen kwaat hoor.

www.sandrabv.com
 
mijn zoontje deed en doet het nog steeds, gaf borstvoeding en nu fles, en hij geeft nogsteeds mondjes terug (is nu 6 maanden), de ene dag wat meer als de andere dag. Het maakte ook geen verschil uit tussen de borst of fles, en hij komt goed aan dus, maak je geen zorgen.
 
Terug
Bovenaan