mondje teruggeven

Hallo moeders,

Sigrid heeft de laatste paar dagen dat ze zo maar melk teruggeeft. En niet zo'n klein beetje ook. Het slabbetje kan ik bijna uitvringen. Ik weet niet hoe het komt. Het is gelukkig ook niet bij elke fles. Ik laat haar vaak drinken met een 3 standen speen. Ze zeggen  vaak dat het  met het maagklepje te maken heeft, maar hiervoor had ze er helemaal nooit last van.  Heeft iemand tip of ideeen wat ik er aan kan doen?

Groetjes,

Petra
 
Hoi Petra,

Vervelend he als ze een mondje teruggeven. Mijn zoontje begon er ook opeens mee en dat heeft zich helaas tot bijna 8 maanden aangehouden. Hij liep altijd met een slab om want soms kwam het pas na twee uur terug.Ik wil je hiermee niet ontmoedigen hoor!!

Er zijn wel een aantal dingen voor.

Ik had altijd Nutrilon, en ben toen Nutrilon Omneo gaan geven, dit is voor makkelijke ontlasting en mondjes melk teruggeven.....Dit bestaat ook van andere merken.

Je zou ook even een gewone speen (2) kunnen proberen. ik gebruik de drie standen speen alleen voor de papfles want ik vind dat er best veel melk uitkomt ivm een normale speen....

Je zou ook nog een beetje johanesbroodpitmeel door de melk heen kunnen doen. Dit maakt de melk wat dikker......

Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Misschien dat het ook opeens weer over gaat hoor,

succes,
Vanessa
 
Ik doe Johannes pitmeel door de fles is goedkoper denk ik als andere voeding het word verkocht onder de naar Nutriton van nutricia bij de drogist.

Bij ons helpt het wel wat, danique spuugt anders halve flessen, wel wat extremer dan bij jou denk ik maar het valt te proberen

Maaike
 
hoi

zoals hier al werd geschreven is mischien wisselen van speen al een uitkomst. die 3 standen speen heeft inderdaad een wat groot gat en als er ineens een grote hoeveelheid melk in de maag komt dan kan de maag soms uit reactie alles terug geven. mijn zoontje had hier erg last van. een wat kleiner gat zorgt dat de melk geleidelijk aan in de maag komt en dat de maag niet schrikt zegmaar!!
en inderdaad johannesbroodpitmeel helpt al heel erg. alleen dan heb je kans dat je wel de drie standen speen moet gebruiken want dan wordt de melk erg paperig en krijgen ze het moeilijk uit een normale speen.

gewoon even uitproberen wat bij jou dochter het beste werkt.
 
Hoe oud is ze? Heeft ze net een enting gehad?
Mijn dochter begon met spugen na een enting, en is pas gestopt na een homeopathische nosodekuur.....
Maar volgens CB heeft het niets met de enting te maken......
 
Terug
Bovenaan