mondjes/golfjes terug geven

<p>Hallo,</p><p> </p><p>ik heb een vraagje mijn zoontje geeft vaak mondjes of golfjes terug als ik hem neerleg na de voeding</p><p>ik blijf na de voeding 30 min rechtop zitten </p><p>en als hij ligt zorg ik er voor dat zijn hoofd een klein beetje verhoogd is. </p><p> </p><p>heeft iemand nog tips wat je hier nog meer tegen kan doen? </p><p>vind het zo zielig dat hij bij bijna elke voeding een mondje terug geeft</p>
 
Hey mijn dochter heeft dat ook. Ik blijf altijd ook ongv 30 minuten recht met haar zitten maar ook zittend geeft ze vaak wel wat terug. Het is me wel opgevallen dat wanneer ze een boertje laat ze minder terug geeft, maar helaas boert ze niet na elke voeding. 
 
Hier precies wat Rooslii zegt; na een goede boer lijkt het minder te zijn. Ik heb nu johannesbroodpitmeel besteld bij de tuinen (heet nu anders). Eens kijken of een klein beetje toevoegen wat verschil uitmaakt.
Overigens lijkt de kleine er niet heel veel last van de te hebben. Lachend op het aankleedkussen komen de golfjes soms uit zn mond. Leggen nu maar standaard een doekje naast zijn hoofd tijdens het verschonen.
 
Terug
Bovenaan