Hoi lieve meiden,
Thankx voor alle gedachtes, dat doet mij goed.
We hebben er na vrijdagavond niet meer over gepraat.
Zaterdag zijn we op het verjaardagsfeestje van Myrthe geweest en zondag ben ik durk bezig geweest met de bruidstaart.
We hebben besloten dat we met elkaar verder willen en dat we even rust nemen om snel een keer te praten over hoe en wat.
We willen beiden graag verhuizen en ik vind het totaal niet erg om weer naar de zaanstreek te gaan, alleen was ik van gedachte dat we voor een nieuwbouw zouden gaan of een woning waar weinig aan hoeft te gebeuren, maar ja... zo kunnen je ideen je behoorlijk voor de gek houden...
@Roos: mijn schoonmoeder ziet mij alleen maar als emotie-mens, die is zelf zo keihard, dat wanneer ik huilend op de bank zit omdat Stefan mij voor het blok heeft gezet ze mij een jankert noemt, die relatie zal nooit meer goedkomen.
Mijn ouders vonden de reactie van mijn schoonouders ook nogal vreemd. Mijn schoonvader zegt mij niet te willen dwingen in iets wat ik niet wil, maar mijn schoonmoeder zegt doodleuk als ik zeg dat ik de indeling k*t vind gewoon "hoezo? je kunt je meubels op allerlei manieren neerzetten! DIt is goed en dat is goed en zus en zo kun je het doen"
Nee, daar zit ik op te wachten!?
En toen ik vervolgens zei dat ik me niet prettig voel wanneer het ons huis zou zijn en dat ik dat ook bij mijn ouders hun huis zou hebben, zegt ze : onzin!"
Gelukkig ben ik met Stefan en niet met mijn schoonouders ;-)
Ik heb alleen wel al zelf de beslissing genomen om voorlopig even niet voor een tweede kindje te gaan, ik zie het niet zitten om een kindje op de wereld te zetten in een onstabiele relatie, als ik merk dat Isabelle de hele dag aan mijn been hangt en om het minste of geringste huilt wanener ik niet lekker in mijn vel zit, wil ik dat een ander kindje niet aandoen.
Eerst maar een stabiele relatie waarin we alles samen delen en elkaar volledig kunnen vertrouwen, dan zien we wel weer.
Goed, het is weer een heel verhaal geworden, nu ga ik lekker even relaxen met een kop thee voordat Isabelle straks weer uit bed wil.
Liefs en dikke kussen voor jullie lieve meiden