Monique en F

Hoi meiden,

Zo, daar ben ik weer. Geheel uitgerust en relaxed. Wat hebben wij het heerlijk gehad!
Heb jullie wel gemist hoor!
Fred, voor jou is het bijna zover! Al zenuwachtig aan het worden?
Monique, kon niet helemaal uit de vorige berichtjes halen hoe je echo was geweest en of je het vruchtje goed hebt kunnen zien. Het klonk in ieder geval positief!
Met mij gaat het redelijk. Ben gisteren bij de verloskundige geweest en die is zeer tevreden. Vond zelf mijn bloeddruk erg laag, 100/50. En ben gelukkig nog niet veel aangekomen, 6,9 kilo!
Hebt aleen veel last van mijn billen en dit trekt door naar mijn benen. Volgens de vk is dit zenuwpijn, maar ik vindt het zwaar irritant. Na mijn vakantie ga ik wel 2 uur minder werken per dag. En moet zeggen dat ik daar erg blij mee ben!
Meiden, ben benieuwd hoe het met jullie gaat!

Liefs Nienepien

He Nien,

Ik had gisteren ook een berichtje op het forum gezet voor jou en de anderen. Heel irritant dat de berichtjes nog steeds niet meteen op het forum verschijnen!

Waar zijn jullie naartoe geweest op vakantie? Da's voorlopig misschien wel jullie laatste vakantie met z'n twee! Bij jou schiet het inmiddels ook al aardig op! Hoeveel weken ben je nu precies zwanger? Je bloeddruk klinkt goed! Ik ben een keer opgenomen in het ziekenhuis met een bloeddruk van 240/140!! Erg he?! Daarom slik ik nu ook bloeddrukverlagende medicijnen en ik zit nu op een bloeddruk van 120/70. Wees maar blij met je goede bloeddruk, anders kom je plat te liggen en mag je praktisch niets meer! Hoe voel je je verder? Weet je al of het een jongetje of een meisje wordt en wil je dat ook weten?

Ik mag maandag dan eindelijk naar het ziekenhuis! (fertiliteitskliniek is het eigenlijk). De afgelopen dagen had ik erge buikpijn en gisteren bepoorde ik heeel iets bloed in mijn onderbroek. Nu is daar bijna niets meer van te zien maar ik heb nog wel steeds buikpijn dus misschien word ik binnenkort wel flink ongesteld. Zou wel mooi zijn want dan kan ik al snel aan de Clomid en dan hoef ik de medicijnen om ongesteld van te worden niet te nemen.. Ik hoop dus dat het doorzet.

Wat lekker dat je straks wat minder lang gaat werken! Twee uur per dag, dat is echt lekker en ik weet zeker dat het voor je gevoel heel veel scheelt. Heee, ik zie wat natte sneeuw hier in de tuin.. heeft ook wel weer wat. Lekker met de verwarming aan, lekker thuis!

Nou meiden, fijn weekend en ik houd jullie zeker op de hoogte van alles!

Dikke kus F.

Hoi Fred,

We zijn een weekje in zeeland geweest en hebben echt genoten!

Heb net iets vreselijks gedaan.....nou ja, het is erg vroeg vind ik, maar heb de kerstboom opgetuigd! We waren even naar het tuincentrum gereden en zagen zulke leuke dingen. Dit jaar hebben we gekozen voor appeltjes groen. VOlgend jaar mezelf beloofd niets nieuws te kopen, want we hebben nu alle kleuren van de regenboog ballen. Maar moet zeggen dat ik hem dit jaar echt heel leuk vind geworden!

Ik ben nu 25 weken zwanger, dus het gaat inderdaad lekker opschieten. 2 December komt de baby kamer en mijn moeder is hard bezig om het wiegje te bekleden! Alleen nog gordijnen uitzoeken en een lamp! Het is allemaal zo leuk om te kopen!

Vanavond gezellig op bezoek bij vrienden en dan zit onze vakantie er weer op!

Op naar de sint en de kerst!

Liefs Nienepien

Hoi meis,

Wat ontzettend lachen dat je de Kerstboom al hebt opgezet... een kunstboom neem ik aan? Anders zit er met Kerst geen takje meer aan haha.
Ik probeer mezelf elk jaar weer voor te nemen pas na Sinterklaas de boom op te tuigen maar ik houd dat ook bijna niet vol. Ik vind het zoooo gezellig om het huis te versieren! Mijn ouders hebben altijd een bakkerij en een restaurant gehad dus ik heb van hun heel veel Kerstspullen gekregen van de zaak. Heel mooi maar eigenlijk veel te veel... Als ik zo half januari alles weghaal dan lijkt mijn huis wel heel erg kaal!

25 weken al zwanger. Mijn god wat is die tijd snel gegaan zeg! Ik heb al een paar dagen buikpijn en nu heb ik ook hoofdpijn en ik verlies een heeeeeeeeeeel klein beetje bloed. Het zet niet echt door maar het lijkt op een komende ongesteldheid. Kan ik meteen met de Clomid beginnen maandag!
Spannend allemaal. Ik houd je op de hoogte!

Moet je nu morgen al weer werken of maandag? Sterkte op je eerste dagje weer (altijd ellendig die eerste dag na een vakantie!).

X F

Nien, heerlijk dat jullie er even tussenuit zijn geweest!
Zeeland, lekker strandwandelingen gemaakt?
Fijn dat je nu 2 uur per dag minder kunt werken.
Hopelijk word het dan een beetje makkelijker.
Trouwens, ik dacht dat ik de kerstboom altijd vroeg had...........hihi......
laten we het maar op nesteldrang houden!
Mijn echo was inderdaad positief!
Het hartje klopte ook al!
Ik ben nu ruim 7 weken.
6 dec mogen we weer voor een echo komen.
Ik heb nu wel een goed gevoel en dat is fijn.
Ik merk ook dat de hormonen meer met me doen.
Soms wat misselijk en erg veel last van vermoeidheid.
Verder gaat het prima, ik begin al een echt buikje te krijgen.
Opgezette darmen?

Fred, ik las net hier helemaal boven dat je inmiddels ongi bent geworden!
Gelukkig [op een goede manier]
Nu hoef je inderdaad daarvoor geen med. te slikken.
En morgen is het zover voor je!!!!
Ik hoop dat je meteen kunt beginnen met de Clomid.
Heel veel succes meid!
Ik ga nu nog even slapen, moet vannacht nog werken n.l

Ik ben niet meer zo vaak op dit forum.
Maar dit heeft meer met mijzelf te maken hoor!
Ik wil niet zoveel bezig zijn met een miskraam enz.
En als ik hier kijk ben ik toch geneigd om de verhaaltjes van de anderen te lezen.
Het gevolg is dat mijn postieve gevoel dan een beetje wegebt.
Dus vandaar.
Maar ik zal af en toe zeker even komen hoor, ik wil natuurlijk wel weten hoe het met jullie gaat!
Trouwens Nien, alweer 25 weken!!
wat gaat dat toch super snel zeg.

Nou meiden, tot de volgende keer!
Liefs, Monique2

Terug
Bovenaan