Monique en Nienepien

Hoi meiden,

Hoe is het nu met jullie?
Monique, heb je nog een eisprong ontdekt met het temperaturen? Ik weet dat de MB varens aangaf dus het is weer erg spannend allemaal! Daarbij krijg je vandaag de uitslag van het stollingsonderzoek... ik denk aan je!!

Lieve Nien, hoe is het nu met jou? Ben je het al aardig zat aan het worden allemaal? En heb je al geboortekaartjes uitgezocht?

Met mij gaat het goed. Ik heb wel kwaaltjes (en daar ben ik blij om natuurlijk!!). Ik slaap slecht, ben regelmatig een beetje misselijk, heb last van wittige vochtafscheiding, kan moeilijk naar het toilet en mijn tepels zijn een stuk donkerder geworden!

Ik heb gisteren mijn oude zwangerschapsdagboek bekeken en toen had ik in deze periode al amper kwalen meer (ging ookal vroeg mis) maarja.. ik weet dat het niets zegt want het kan altijd weer misgaan maar ik ben in ieder geval blij dat ik WAT voel.

Maar vertel, hoe is het met jullie???

X F.

Hoi F.,
Gek he dat je blij kunt zijn met kwaaltjes. Ik wou dat ik ze had.
Ik ben helaas weer ongesteld geworden. Mijn nod kan dus door naar 18 febr. a.s.
Ik baal ervan.
Ik hoorde zaterdag dat mijn zusje zwanger is. Ontzettend leuk voor haar maar het deed ook wel erg zeer bij mij.
Ik heb vandaag een afspraak gemaakt voor een HSG onderzoek. Een rontgenfoto van de baarmoeder. Dat is 2 febr. Ik ben benieuwd hoe dat uit gaat pakken.
Jij veel succes met je zwangerschap en tot horens.
Wil jij mijn NOD aanpassen?

Groetjes,
Caroline

Hoi Caroline,

Natuurlijk ga ik je nod aanpassen. Wat vreselijk balen dat je ongi bent geworden! Ik heb zo vreselijk hard aan je gedacht!

Ik kan me ook erg goed voorstellen dat je aan de ene kant heel erg blij bent voor je zus en aan de andere kant ook wel wat jaloers bent (jaloers klinkt zo negatief maar zo bedoel ik het niet).

Mijn zus was meteen zwanger toen ze stopte met de pil en alles ging ook goed.. ik kan daar ook zo jaloers op zijn!

Maar lieverd, ik weet zeker dat je me snel gaat volgen. Ik ben benieuwd wat ze uit de onderzoek kunnen halen. Houd je me op de hoogte?

X F

Terug
Bovenaan