Goeiemorgen,
Hier is het wiegje ook nog leeg en er kunnen nog steeds geen poepluiers verschoond worden.
Ik werd vanmorgen gewoon weer wakker met een dikke buik.
Maarre......jammer dat je niet aan het puffen was gisteren. Ik hoopte het echt voor je.
Maar je hebt nu wel en leuke afleiding gehad en je moet maar zo denken......er is weer een dag voorbij, weer 1 minder om te wachten.
Die opmerkingen die jij krijg; over ehm mw, wanneer bent u uitgerekend? die ken ik niet hoor.
Ik krijg nog steeds de vraag; en.....hoelang ben je al zwanger? Afgelopen zondag dacht nog iemand dat ik 6 mnd zwanger ben. Die zag je schrikken toen ik vertelde dat ik al overtijd liep.
Ik heb een hele mooie buik maar ik ben vrij slank dus mijn buik is niet MEGA maar hij past precies bij mijn postuur volgens de vk.
Die route beschrijving waar jij het over had hé, waar kan ik die vinden?
Ik ben idd bang dat die kleine de weg naar buiten niet kent. Bij de weg naar binnen had het tenslotte ook hulp nodig.
Maar als het op mij lijkt dan heeft het aan een routekaart ook niet veel want ik en een routekaart zijn geen goede combinatie. Ik kan dus absoluut niet kaart lezen.
Ach......eruit komen zullen ze, of ze nou willen of niet. Deze week of anders volgende week hebben we allebei een kindje in onze armen.
Nog even volhouden dus.
Kruimel ( 40 + 5 )