Monique (Nicky76) BEN JE AAN HET BEVALLEN?????

A

Anoniem

Guest
Hoi Monique,

Is het zover voor je?

Ik heb namelijk de hele dag nog niets van je gelezen en normaal ben je hier wel iedere dag te vinden.

Ik hoop het voor je.

Kruimel ( 40 + 5 )

Neeee helaas ...... ben vandaag 40 weken!!

Opa en oma zouden gisteren mijn dochter en nichtjes mee nemen naar nienoord (grote speeltuin hier in de buurt) voor een hele dag uit. Zodat ik rust had voor me zelf...
Maar de hele dag thuis en alleen zitten kan ik niet dus ben gezellig mee gegaan met de hele meute. Zijn gisteren dus van 10 tot 18 uur weg geweest.
Wat ik prachtig vond zijn de reacties van de mensen om je heen...
Ehh mevrouw mag ik vragen wanneer u uitgerekend bent??
Nou eh morgen .....
En dan die blikken van die mensen ... , alsof ik thuis hoor te liggen op bed, wachten tot de bevalling gaat beginnen. Geweldig daar kan ik echt van genieten!

Maar eh nog steeds geen baby hier zo en vandaag ziet het er ook niet echt naar uit. Misschien dat mijn berekening wel klopte en dat het morgen komt ...
We wachten (vol geduld ) rustig af ....

Enne bij jou???

Groetjes Monique

Goeiemorgen,

Hier is het wiegje ook nog leeg en er kunnen nog steeds geen poepluiers verschoond worden.
Ik werd vanmorgen gewoon weer wakker met een dikke buik.

Maarre......jammer  dat je niet  aan het puffen was gisteren. Ik hoopte het echt voor je.
Maar je hebt nu wel en leuke afleiding gehad en je moet maar zo denken......er is weer een dag voorbij, weer 1 minder om te wachten.

Die opmerkingen die jij krijg; over ehm mw, wanneer bent u uitgerekend? die ken ik niet hoor.
Ik krijg nog steeds de vraag; en.....hoelang ben je al zwanger? Afgelopen zondag dacht nog iemand dat ik 6 mnd zwanger ben. Die zag je schrikken toen ik vertelde dat ik al overtijd liep.
Ik heb een hele mooie buik maar ik ben vrij slank dus mijn buik is niet MEGA maar hij past precies bij mijn postuur volgens de vk.

Die route beschrijving waar jij het over had hé, waar kan ik die vinden?
Ik ben idd bang dat die kleine de weg naar buiten niet kent. Bij de weg naar binnen had het tenslotte ook hulp nodig.
Maar als het op mij lijkt dan heeft het aan een routekaart ook niet veel want ik en een routekaart zijn geen goede combinatie. Ik kan dus absoluut niet kaart lezen.

Ach......eruit komen zullen ze, of ze nou willen of niet. Deze week of anders volgende week hebben we allebei  een kindje in onze armen.

Nog even volhouden dus.

Kruimel ( 40 + 5 )

Zo moet het toch wel gaan lukken lijkt me.

Wie o wie vind als 1ste de weg naar buiten, kindje Kruimel of kindje Nicky??????

HAHAHAHA, ik verveel me een klein beetje, ik ga maar eens douchen denk ik. Ben een beetje lui vandaag, loop nog rond in mijn pyama.

Hahahahaha je verveeld je echt he?
Heb je je nu al gedoucht en aangekleed?? Wel top dat je de uitgerekende lijst weer hebt aangepast (toch?) want ik zag door de  bomen het bos niet meer... of door de baby's de buiken niet meer....

Ik stuur de route beschrijving door hoor , maar mijn buik is nogal wat groter dus is de uitgang wat moeilijker denk ik. Ik denk dat ukkie kruimel eerder komt! (succes al vast)

Monique

Zouden die agenten en pijlen dan toch geholpen hebben?

Zie mijn stukje van vanmorgen.

Kruimel

Laten we het hopen voor je. Zie je wel dat die bewegwijzering nodig was (raar woord zo, volgens mij klopt er helemaal niks van).....
Kom op baby kruimel zoek de uitgang!!!
Enne die van mij had nog wel een wegwijzer nodig en hopelijk is het gelukt dat de VK die heeft doorgeven.... Anders wacht ik nog vrolijk een poosje verder door.

Samen puffen is ook gezellig hahaha puf puf puf....

Monique (40,1)

Terug
Bovenaan