Monique

He Monique,

Ik weet dat je hier weer rondsnuffelt want je reageerde op mijn berichtje en ik heb je eigenlijk niet meer gesproken sinds je miskraam.
Ik heb inderdaad mijn miskraam op 25 april gehad en we waren toch met een hoop meiden naar het december forum. Ik heb ook enorm met je meegeelfd en ben toch erg benieuwd hoe het nu met je gaat? Mijn ongi staat ongeveer maandag voor de deur en ik hoop echt dat ie op tijd is want dan kan ik die waterecho nog krijgen voor ik op vakantie ga en misschein geeft dat een beetje rust.

Ik hoop weer even wat van je te horen.

Corina

Hoi Corina,

Ik weet niet of je mij bedoeld maar ik reageer toch als je het niet erg vindt. Ik heb na 3 testen (hoeze geldverspilling)  de menstruatie gekregen op 14 mei. Ik voel mij de laatste tijd iets beter, maar er is een periode geweest dat ik me niet geweldig voelde.  Mijn man en ik gaan een lang weekend naar Milaan. Ik kijk er erg naar uit.

Ik ben zo bezig met zwanger worden dat  ik bijna niet kan genieten  van andere dingen  in mijn leven. Ik ga daar nu aan werken want hoe moeilijk het ook is dat het het zo gelopen is, ik wil ook verder. Ik heb een zoon van 7 die vraagt ook aandacht (dat krijgt hij ook) en vooral liefde. Mijn band met hem is er wel beter  op geworden, m.a.w. ik ben meer naar hem gaan luisteren.  Van hem geniet ik enorm gelukkig. Mijn man is ook lief voor mij als hij thuis is. Is vaak door de  week weg voor zijn werk maar hij probeert zoveel  afspraken te maken op zijn kantoor.

Ik heb je verhaal gelezen en  ik kan me voorstellen dat je enorm boos was in eerste instantie (i.v.m. je baarmoeder). Ik hoop echt voor je dat je je ongi krijgt en dat het  doorgaat de waterecho. Dat ze een oorzaak vinden en dat je verder kan en vooral een wondertje in je armen kan  sluiten.  Elke keer de teleurstellingen en verdriet wat je moet verwerken. Knap van je hoe je hiermee omgaat.
Ik ga echt voor je duimen en ik wens je  alle succes van de wereld.  Af en toe  kom ik nog wel eens op dit forum en hou mij op de hoogte, nogmaals SUCCES met je onderzoeken!!!!!!!!!!!!!

Heel veel liefs van Monique.

Terug
Bovenaan