Monique2, Cath en Nien

Hoi Monique en Cath,

Jullie hebben allebei morgen jullie echo en ik ben zoooooooooo benieuwd!! Ik wil jullie heeeel veel sterkte wensen en ik ga echt heel erg veel aan jullie denken en voor jullie duimen!!!

Lieve Nien, hoe is het met jou? Wil je al weten wat het gaat worden straks? Ze kunnen het bij jou al wel op de echo zien lijkt me!

Ik mag over 1,5 week naar de fertiliteitskliniek en ik kan niet wachten. Ik wil ook eindelijk weer eens klussen. Nu zal het nog wel een tijdje duren voor de medicijnen aanslaan maar toch... ik wil zo graag!

Hoe vinden jullie het nieuwe forum? De berichtjes staan er volgens mij wel weer direct op maar ik vind het vrij onoverzichtelijk met die 2 scroll-bars (of ligt dat aan mijn instellingen).

Ik denk aan jullie!!

Dikke kus F.

heee Fred,

Nou, ik kan zeggen dat ik geweldig nieuws heb!!
Het zag er allemaal keurig uit en we zagen zelfs het hartje knipperen.
Het was 6,2mm groot[of klein..] en ben nu ong. 6 weken.
Ik vond het superspannend en lag te huilen in de stoel van de spanning en daarna opluchting.
Ik heb vannacht ook niet echt geslapen.
Ik vind het zo ongelofelijk!!
Met 3 weken mogen we weer komen, is dan 6 dec.
Ik hebook meteen een afspraak bij de verloskundige gemaakt en daar mogen we 13 dec. heen

Meid, ik weet zeker dat het jullie ook snel zal lukken.
De laatstse musketier volgt snel!
Nog anderhalve week en dan mag je weer heen.
We zullen allemaal duimen dat die med. heel snel z,n werk doen!

Dikke knuffel, Monique2

Lieve Monique,

Wat een fantastisch nieuws.. En nog wel het hartje zien kloppen ook! Ik ben echt ontroerd want ik gun het je zo erg!!! Ik kan me ook zo goed voorstellen dat je emotioneel werd!! Dat zou ik ook hebben, dat weet ik zeker. Nou die onderzoeken mogen de prullebak in dus haha. Echt super zeg! Ik had vandaag de eerste dag van mijn nieuwe opleiding (eens in de drie weken moet ik nu op vrijdag naar school) maar je flitste regelmatig door mijn gedachten! Ik ga er alles aan doen om jullie snel te volgen, desnoods na de sex (als ik mijn eisprong heb) op mijn kop staan hahaha. Nee hoor, dat ook weer niet. Over 1,5 week krijg ik mijn medicijnen.. hopelijk volgt er dan snel een eisprong. Ik las op het andere forum dat het bij sommigen wel een paar maanden duurt.. nou ja, ik zie het wel. Ik ben in ieder geval in goede handen in die kliniek!

Cath heeft vandaag ook haar echo, ik ben zo benieuwd hoe het met haar is gegaan! Jullie hadden allebei vandaag de echo, heel toevallig! Nou meis, jij zult wel extra genieten van het weekend! Heb je nog veel kwaaltjes?

Dikke kus F.

Lieve Monique, wat een fantastisch nieuws zeg! Van harte gefeliciteerd met jullie 'knippertje'! Ik hoop dat je nu echt kan gaan genieten.

Liefs, el.

Terug
Bovenaan