Monique2 en F

Hallo meiden,

Hier ben ik weer is! Wat een fantastisch weer he! Zo vind ik de winter echt leuk!
Hier is nog steeds alles rustig en we zitten met smart op de eerste wee te wachten, want was eigenlijk niet meer van plan om naar de verloskundige te gaan, maar ziet ernaar uit datik gewoon zal moeten gaan!

Gisteren een vervelende dag gehad, mijn tante is ernstig ziek (kanker) en de artsen zijn nu met behandelen gestopt....en ze heeft het zelf ook op gegeven. Verder nog wat andere rot dingen. 's avonds maar een wandeling gemaakt en moet zeggen dat dat heerlijk was!

Monique hoe is het met jou? Ben je nu wel of niet met de provera begonnen? Kan me goed voorstellen dat je het nog even hebt uitgesteld, maar aan de andere kant ook graa een regelmaat wil krijgen in je cycles!

Fred, al een beetje aan het wennen dat je nu eindelijk kan genieten? Heb je het eigenlijk al tegen mensen verteld of kun je het voor je houden?

Nou meiden, ik ga weer richting beeldbuis! Duim voor me dat ik snel kan gaan bevallen!

Liefs Nienepien

Hoi meis,

Ik had al zo'n gevoel dat er een berichtje voor me stond  Echt waar. Ik ben niet meer zo actief op het forum, vind het op deze manier ook niet zo leuk moet ik zeggen. Maar goed... Ik wil je verhaal natuurlijk blijven volgen!

Allereerst, wat erg voor je tante. Het is zo'n rot-ziekte! Echt vreselijk! Kan me voorstellen dat dat een behoorlijke domper legt op de feestvreugde... hard is het leven eigenlijk he? Jij verheugt je al helemaal op de geboorte van je kindje en aan de andere kant is je tante opgegeven. Echt heel hard allemaal.

Ik hoop toch dat je deze weken nog even goed door komt en dat je straks als de kleine er is, je ook super gaat genieten van dit wondertje! Ik denk dat het maandag of dinsdag wordt geboren.. Ben benieuwd of ik gelijk ga krijgen

Met mij gaat het verder prima. Ik durf wat meer te vertrouwen en de angst op een miskraam is ietsjes afgenomen. Het helpt ook wel dat ik er nu niet zoveel mee bezig ben en ook niet meer op het september forum kom. Dat komt straks allemaal wel weer. Ik heb vandaag zelfs al even gesurfd naar geboortekaartjes hahaha. Hoezo voorbarig. Je hebt er ZO veel maar ik heb niet echt heel veel mooie gezien! Krijg ik ook een kaartje van jou? Of zet je 'm op jullie site? Ik ben nl. heel benieuwd naar de kaartjes van anderen.

Ik was gisteren trouwens aan het thuiswerken en vandaag kon ik niet met de trein naar het werk komen dus moest ik ook thuis blijven. Morgen verwachten ze gladheid dus dan blijf ik ook maar thuis ... saai hoor.. Maar.. het huis heeft er nog nooit zo schoon uit gezien haha.

Lieve Monique, ik ben ook heel erg benieuwd hoe het met jou is. Ik hoop dat je inmiddels flink ongi bent geworden en weer snel een eisprong hebt!!! Dan weet ik zeker, als je cyclus weer op de rit is, je weer snel zwanger bent! Ik hoop dat je tot die tijd je positiviteit kunt vasthouden want volgens mij helpt dat ook echt. Mijn gymleraar zei altijd (als ik weer voor de bok stond te zeuren dat ik niet kon bokspringen) "als je maar vaak genoeg zegt dat het niet lukt, dan lukt het ook niet. Als je maar vaak genoeg zegt, het gaat me lukken, dan lukt het je ook! En dat is me ook bijgebleven, ook voor dingen die niets met bokspringen te maken hebben ;-)

Nou lieverds, allebei veel succes en we houden contact he?!

X F

Zucht.....een hele nacht voor weeen gehad, maar jammer genoeg zetten het niet door!!! Ohhhh....konden ze maar exact vertellen op welke datum je bevalt, want ik wil zo graag!!! Begin hier ondertussen aardig gefrustreerd te raken en heb besloten om vanavond te bevallen!!!!!! Ghi! Genoeg gezeurd! Heb nog wel een leuk kiekje, zal 'm erbij voegen!  Hmmm....dat lukt dus niet!!! Er staan in ieder geval op de site babykamer foto's! www.debrouwers.com

Groetjes Nienepien

Terug
Bovenaan