Monique2 en Nienepien

Hoi meiden,

Even een nieuw berichtje hier. Hoe is het met jullie?

Monique, vertel... heb je nog kwaaltjes? Ik las dat je misselijkheid wat minder was geworden maar dat hoeft natuurlijk niets te betekenen! Het feit dat je temp. hoog blijft klinkt natuurlijk erg positief! Wanneer ga je testen?

Nien, had onder het berichtje van Monique ookal gereageerd dat ik je reactie op de foto van mij en Robin erg lief vind!! Je bent echt een schatje. Maar Nien, vertel eens over je zwangerschap. Je vertelt er vrij weinig over en ik hoop niet dat dat is omdat het bij ons (misschien nu wel bij Monique!!) niet zo wil lukken. Ik vind het nl. hartstikke leuk om je verhalen te horen! Voel je het babytje al wel eens trappelen (of is dat nu nog te vroeg?). En heb je nu alle spullen?

Ik heb vanmorgen de kinderwagen geprobeerd uit elkaar te klappen!! Wat een ramp! Ik ben duidelijk nog niet handig met dat soort dingen haha. Ik berg vandaag alle spullen op zolder weg zodat ik het niet steeds hoef te zien.. En.. de gyn komt nu ookal dichtbij..

Volgens mij ga ik donderdag in de wachtkamer "bijna dood" van de zenuwen.. maar gelukkig is Robin erbij (die waarschijnlijk nog neurotische is dan ik maar goed ;-)

Nou meiden, geniet nog van de vrije zondag en tot gauw!

X F.

ps: El en Cath, heb jullie een mail gestuurd. Ben dinsdag weer even op het forum/de mail.

XXX

Hoi Fred,

Ik heb het er inderdaad niet veel over! Moet ook eerlijk zeggen dat ik het zwanger zijn tegen vind vallen. Had er een heel ander beeld van, maar vind het echt zwaar en word af en toe geirriteerd van allen goed bedoelde adviezen. Heb het denk ik te veel geromantiseerd. Maar nog een paar maanden en dan is ons wonder er!
Gisteren heeft Sander voor het eerst het schoppen gevoeld! Vind ik wel heel fijn voor hem. De meubeltjes zijn nog niet binnen en we wachten geduldig tot die er zijn!
Onze kinderwagen was de eerste keer ook een ramp! Heb hem daarna ook niet meer ingeklapt! Zal binnen kort is gaan trainen!

Aan komende woensdag heb ik mijn functionerings gesprek en zie er echt tegen op! Terwijl ik best wel weet dat er niet veel schokkends in naar voren zal komen ben ik toch altijd heel onzeker.

Ben blij dat je weer wat vrolijker klinkt! En wat er ook gebeurd bij de gyn, Robin is bij je en samen sta je sterk!!!!!!!!

Ik ga even lekker van mijn vrije dag genieten!

Tot heel snel

Liefs Nienepien

He meiden,
w.s kunnen jullie mijn verhaal niet lezen.
Maar als je boven aan Toon 20 intoetst i.p.v 99 dan kunnen jullie mijn berichtje lezen.
Vervelende forum!
Liefs, Monique

He meiden,
Mijn bericht kun je lezen als bovenaan de pgina toon de 99 of 20 laatsts berichten intoetst zien.
Forum is van slag en ik heb een belangrijk verhaal gescreven.
Lukt het niet mail me dan maar.

Liefs, Monique2

Hoi meiden,

Monique!!! Heb ook al een berichtje voor je op het forum gezet. Ik ben in shock! Ik vind het echt geweldig voor je. Ergens had ik vorige week al het gevoel dat je zwanger was maar ik durfde het niet uit te spreken. Ik kan je niet vertellen hoe super ik het voor je vindt! Hopelijk kan ik ook snel gaan klussen en jullie alsnog volgen! Dan is Nien al praktisch uitgerekend maar die dikke buiken dag MOET gewoon komen haha!

Nien, je hoort inderdaad vaak dat een zwangerschap zo bijzonder is maar er kunnen inderdaad behoorlijk wat kwaaltjes bijkomen. Mijn familie heeft ook een hele geschiedenis van niet zulke prettige zwangerschappen MAAR even doorbijten. Straks heb je een prachtig kindje in handen en ben je alles vergeten!

Dikke kus F.

Lieve Nien,

Ook hier is mijn berichtje niet geplaatst.. voor het geval deze alsnog later erbij wordt gezet.. even in het kort..

Dus het zwanger zijn valt je tegen? Heb je ook erg veel last van kwaaltjes dan? Het schijnt dat je je na je 4e maand erg goed gaat voelen maar dat gevoel heb jij dus niet? Ach ja, nog een paar maandjes en dan heb je je lieve kindje in je armen, dan haal je alle schade (van het niet genieten nu) dubbel en dwars in!! Wel fantastisch dat je man het heeft voelen schoppen!!!

Heel veel succes a.s. woensdag. Het zal toch wel goed gaan?! Ze kunnen je moeilijk aanrekenen dat je niet echt veel energie hebt de laatste tijd!

X F

Terug
Bovenaan