Monique2 en Nienepien

Hoi lieve Monique,

Wat sneu dat je nu ziek bent!! Flink veel fruit en groente eten de komende dagen en dan ben je vast vrijdagavond alweer beter! En.. je bent ongesteld geworden! Je cyclus is dus al weer heeeel snel op de rit en ik denk dat het ook wel goed is om even ongesteld te zijn voordat je er weer volop voor gaat. Dan is het weer even schoon en kun je er weer volop tegenaan toch?

Lieverd, als ik je niet meer spreek.. Ik wens je een hele fijne vakantie toe! Dat hebben jij en je man ook echt verdiend!

Lieve Nien, hoe is het met jou meis? Al aan het aftellen? En hoe is het met jou persoonlijk?

Dikke kus F.

Hoi meiden,

Zo hier ben ik weer even en heb nu teminste ook even tijd!
De laatste weken waren erg druk en we hadden amper tijd voor elkaar!
Wat goed Fred dat je aan mijn verjaardag denkt! Ja, weer een jaar erbij! Was een leuke, maar lange en vermoeiende dag. Ben blij dat ik over een jaar pas weer aan de beurt ben. Volgende week vieren we onze beide verjaardag voor vrienden, maar dan hangt er altijd een heel andere sfeer!

Monique, ziek???? Hoop dat je ondertussen al wat bent opgeknapt! Maar het is vandaag ook wel echt weer om heerlijk binnen te blijven!

Net zijn we bij de verloskundige geweest en ik loop helemaal volgens schema! VOlgens de vk ben ik een natuurtalent en de baby is zelfs al ingedaald! Begin nu wel erg nieuwschierig te worden over wat het is en of het echt wel gezond is, maar het voelt allemaal goed!

De babykamer is klaar, op wat kleine dingetjes na. En er moet nog het een en ander aan geschaft worden! Maar de baby kan slapen!

Nog een week werken en dan begint mijn verlof! Heb eerst nog een week vakantie en dan kom ik pas mei/juni weer op mijn werk!

Ga zometeen even heerlijk luieren en heb vanavond lekker het rijk voor mezelf! Wat wil een mens nog meer!

Liefs Nienepien

Hoi lieverd,

Dat klinkt allemaal goed zeg! Dus het kindje is al aan het indalen? Wat geweldig zeg! Zie je op tegen de bevalling?

En wat zul je blij zijn als je volgende week met verlof kan! Werk je langer door en dat je daarna nog 2 weken extra hebt? En neem je nog ouderschapsverlof? Wel leuk hoor dat ouderschapsverlof maar ik hoorde dat het onbetaald is! Dan kan ook niet iedereen daar gebruik van maken. Al vergoeden ze 1 maandje voor 50% dan zou dat al mooi zijn!

Ik hoop ook dat Monique weer beter is. Dat zou toch echt dikke pech zijn hoor! Misschien lezen we het vandaag of morgen nog.

Met mij gaat alles goed. Ik ben net met een vriedin in Apeldoorn wezen winkelen en morgen ga ik weer shoppen met mijn schoonmoeder (dat is meer een "moetje" haha).

Verder heb ik netjes geklust van de week dus nu maar weer afwachten tot volgend weekend...

Meis, veel sterkte deze laatste week en houd ons op de hoogte in de komende spannende weken!

Kun je trouwens nog wel goed slapen?

X F.

Terug
Bovenaan