Monique2 en Nienepien

Hoi meiden,

Hoe is het met jullie? Monique, hoe ging het gisteren op de verjaardag? En verlies je nog steeds een beetje bloed? Ik hoop zo dat je weer snel een eisprong hebt en je weer kunt klussen! Zal nu wel niet meer zo lang duren!

Nien, hoe is het met jou? Begin je de zwangerschap al een beetje zat te worden? Kan me voorstellen dat nu alles klaar is thuis, en je al zolang zwanger bent, je nu ook wel een keer graag je kindje in je armen wilt sluiten!

Met mij gaat het goed. Ik was vandaag flink misselijk. In de trein moest ik vanmorgen echt heel hard mijn best doen om niet over te geven!

En zojuist is de mevrouw van moeders voor moeders geweest. Ze was heel aardig en deed even nog een test naar mijn hcg. Die sloeg meteen al heel dik positief uit dus dat was fijn (je gaat je toch van alles in je hoofd halen!). Ik moet nu op woensdag de flessen buiten zetten en dan komen ze ze halen.. wel heel makkelijk en je helpt er veel andere vrouwen mee.

Nou meiden, ik hoop dat alles goed met jullie gaat!

Dikke kus F.

Hee Fred,

Oef, heb je wel een plastic zakje bij je in de trein?
Het zal je maar gebeuren......
Maar kan me ook voorstellen dat je "blij" bent iets te voelen.
Dus m v m is nu officieel van start gegaan!
Goed hoor!
Je hoeft de flessen toch niet bij de voordeur neer te zetten...hihi

Hier gaat het redelijk.
Op de verjaardag zijn wat dingen uitgesprokrn[wij waren allen met hun]
We hebben wel gezegd dat ze ons pijn hebben gedaan met bepaalde opmerkingen.
[normaal durf ik dat niet]
Ze boden hun excuses aan.
Het is ons alleen niet duidelijk of het nu wel of niet de bedoeling was.
Voor hem niet en haar wel?!?!
We vinden het nog steed raar maar we hebben het in ieder geval gezegd.
We vroegen ons af of ze het wel van elkaar weten.
Zij sprak er wat omheen.
Gelukkig zitten wij niet in die situatie.
Voor ons is het beide een grote wens.

Mijn bloedverlies is gestopt [do-dag]
Ik heb na 8 dec. nog geen ei gehad.
Ben nu n.l aan het tempen.
Het bloedverlies van vorige week za-dag tot do-dag kan ook door de blaasontsteking komen.
Ik moet maar even afwachten, hoe moeilijk dat ook is.
De gyn. heeft tot op heden nog niet gebeld voor de laatst uitslag.

Hoe voel je je verder?
Nog 1 weekje he!Ben je al aan het aftellen?

Nien, hoe is ie?
Lekker aan het uitrusten?
Ik ben zeer benieuwd hoe het allemaal gaat straks bij de bevalling en wat het word!

Nou meiden goede week!
Ik ben op het moment even niet zo actief op het hele forum.
Komt straks wel weer denk ik.
Soms probeer ik het even van me af te zetten.
Moschten jullie mij een paar dagen niet "zien" dan weten jullie waarom.

Kus, Monique2

Hoi meiden,

Fred,toch fijn dat je nog bevestiging hebt he van mvm. Kan me de twijfel goed voorstellen.

Monique, goed dat je het uitgepraat hebt, kan me voorstellen hoe moeilijk dat voor je was. Ik hoop echt dat de gyn snel belt en jullie zo onwijs veel duidelijkheid geeft!!! Want dat verdienen jullie.

Hier is alles rustig, ben redelijk actief, maar merk aan mijn lichaam dat ik traag word en snel even moet gaan zitten. Vandaag precies 35 weken zwanger! Moet zeggen dat het kindje vaak de hik heeft en dat vind ik zo zielig! Ben ook wel heel benieuwd hoe het eruit ziet! Maar van mij mag het nog wel 3 weekjes blijven zitten!

Morgen is mijn vader jarig, dus dan ben ik heel de dag de hort op! Heerlijk tutten bij mijn moeder!

Meiden tot snel!

Liefs Nienepien

Hoi meiden,

Monique, wat goed dat jullie het hebben gezegd! Heel erg goed hoor! Dan weten zij ook hoe zoiets kan overkomen op anderen, en helemaal op jullie!

Helemaal geen probleem hoor als we je een paar dagen niet zien. Ben blij dat je het even verteld anders ga ik me wel zorgen maken ;-)
De ene keer heb je wat meer zin in het forum dan de andere keer toch?!

Nien, wat zijn die weken snel gegaan zeg! Onvoorstelbaar dat jij al bijna mama bent! Is je man er ook al helemaal klaar voor? Robin zat helemaal te glunderen bij de positieve uitslag van de test van moeders voor moeders hahahaha. Het stelt helemaal niets voor maar hij was er blij mee! Nog een weekje en dan weten we meer...

Monique, Cath raadde me inderdaad ookal aan om een plastic tasje bij me te dragen. Een hele goede tip en ik ga het ook zeker doen! Het zal je toch gebeuren zeg midden op straat of in de trein!

Heb nog steeds af en toe mijn misselijke momenten maar niet zo sterk als gisteren gelukkig... kan alleen totaal niet naar het toilet.. heel vervelend.

Nou meiden, we houden contact.

Allebei een dikke kus!

F

Halloha!!!

Ghi, dat van niet naar het toilet kunnen herken ik, had ik ook erg veel last van in het begin! Bij mij hielp het om echt veel te drinken! 2 liter per dag en fruit eten, maar geen bananen. Ontbijtkoek en andere vezelproducten! En verder je er niet te druk om maken! Het komt er vanzelf een keer uit en het is lang niet zo erg als bevallen, denk ik!?

Spannend hoor, 10 februari, maar het komt vast helemaal goed! En dan krijg je een pracht van een tuinboontje te zien! ;)

Liefs Nienepien

Hoi Nien,

Ik hoop op 8 februari al een tuinboontje te zien ;-) Ik kan nl. dinsdag al. Ik hoop het zo. Als het nu mis zou gaan, zakken Robin en ik echt in een diep dal omdat ik me nu zoveel meer zwanger voel dan de vorige keer en we willen het allebei ook zo graag. Het wordt een HELE spannende dag!

Ik probeer inderdaad veel te drinken en fruit te eten maar het wil nog niet echt ;-) Als ik maar geen aambei-en krijg (hoe schrijf je dat?!). Dat hoor je ook wel eens.. Ach ik zie het wel.

Nou Nien, sterkte met je laatste loodjes. Ik ben zooooooo benieuwd wanneer HET moment is bij jou? Wanneer moet je weer naar de vk?

Monique, met jou alles ook goed?

X F

Terug
Bovenaan