Monique2 en Nienepien

Hoi meiden,

Monique,

Ik had nog gereageerd onder het eerdere stukje van Nien maar het is alweer zo'n stuk terug dat ik het onder dit berichtje wel weer even plaats.

Nien, hoe is het nu met jou??? Kun je nog wel een beetje slapen met zo'n dikke buik?

X F

Monique,

Dit was mijn berichtje:

Hoi Monique,

Dat lijkt me heel erg moeilijk als je omgeving niet zo positief is. Dat heb je toch wel nodig lijkt mij om je zelf ook een beetje aan op te trekken. Misschien is die begeleiding helemaal geen slecht idee Monique. Als het niets voor je blijkt te zijn, dan kun je er altijd nog mee stoppen toch? Of anders, als je het nog te vroeg vindt, wacht je nog even een half jaartje tot je weer wat eisprongen hebt gehad (wie weet ben je zo zwanger!).

Ik begrijp maar al te goed dat af en toe de moed je in de schoenen zakt maar ik denk echt dat je echt vreselijk veel pech (dat is zacht uitgedrukt) hebt gehad tot nu toe. Eerst die bbz, waar je niets aan kunt doen en dan 2x een miskraam. Er zijn zoveel vrouwen die 2x een miskraam krijgen maar bij jou volgt het elkaar nou net allemaal op. Echt meis, houd moed want jij gaat ook echt wel een babytje krijgen!!!

Dikke kus F.

Hoi meiden,

Met mij gaat eigenlijk alles prima, kom wel moeilijk in slaap, maar als ik eenmaal slaap, slaap ik ook als een roosje!
Heb echt al zin in de bevalling en ben super nieuwschierig wat er nu eigenlijk in zit. Hij/zij kan zich zo druk maken!
En m'n buik kan behoorlijk in de weg zitten! Word er erg traag van!
Verder gaat alles zijn gangetje en hou mezelf bezig met schoon maken en bezoekjes doen!

Ga nu even heerlijk koken voor mijn mannetje en daarna nog even gestrekt op de bank, want daar heb ik nog geen tijd voor gehad vandaag!

Tot snel
Nienepien

Hee aanstaande mammas,

Dat kan ik nu zeggen!!!
En.."klinkt" het al een beetje werkelijk?
Nien, leuk en bijzonder om te lezen dat je zin aan de bevalling hebt.
Meestal hoor ik dan iedereen er zo tegen op ziet.
Ik denk dat jouw instelling heel goed is.
Ik zou trouwens ook ontzettend nieuwschierig zijn hoe zoiets gaat.
Het moment dat je je baby op je buik krijgt lijkt mij zooooo bijzonder.

Fred,hoe gaat ie meis.
Niet al tevell last van de bekende kwaaltjes.
Kun je al steeds wat meer genieten?
Het gaat voor jullie nu ook echt gebeuern!

Hier is nog steeds geen ei te bekennen.
Maar we klussen vrolijk verder!
Wij vertrekken dit weekend naar Parijs.
Op Valentijnsdag zijn we er dus ook!
Dat moet goed komen toch!
Mijn ouders nemen ons [en zus en broer en aanhan mee naar Euro-disney]
Ik ben er nog nooit geweest, dus ben benieuwd.
Zaterdagmorgen vertrekken we en maandag nacht komen we weer.
Ben benieuwd!
Voor jullie rustig aan doen he!
Liefs, Monique2

Hoi Monique,

Wat heerlijk dat je een weekendje weg gaat!!!! Ik hoop dat je er heel erg van gaat genieten en dat het droog blijft natuurlijk!

Ik ga dus zondag een nachtje naar een hotelletje in Egmond aan Zee (heb de bruidssuite geboekt..). Van uitgebreide sex zal het wel niet komen want Robin durft niet voor de 12 weken voorbij zijn hahaha (en ik vind het ECHT prima hahaha).

Met mij gaat het wel goed. Ben niet echt fit, wat moe en ik ben helemaal gefixeerd op elk pijntje etc. Ik probeer dat niet te doen maar dat is moeilijk. Een collega van mij vertelde me in vertrouwen dat ze zwanger is (ze zit tegenover me). Ze is 3 weken korter zwanger dan ik (ze weet het nog maar net). Ze vond het zo rot voor me (het was bij haar "n ongelukje...." heel irritant.. dus toen heb ik mijn nieuws ook maar vast verteld. Wat een grap he?! Ik moet er nu niet aan denken dat het mis zou gaan bij mij want dan zou ik van heeeel dichtbij meemaken hoe mijn buik zou moeten groeien.. Maar ik probeer uit alle kracht, een beetje meer hoop te hebben. Maar Monique, bij jou is ook 2x hartactie gezien en dat ging ook mis dus ik probeer nog met beide benen op de grond te blijven.

Nien, je houdt ons wel op de hoogte van alles he? Pijntjes, weeen etc.. Ik wil ALLES weten! Geniet nog van de rust nu (
als je nu nog kunt genieten tenminste) en ik spreek je snel weer!

X F.

Terug
Bovenaan