Monique2, Nienepien, Cath en El

Hallo meiden,

Hoe is het met jullie? Monique, heb je nog bloeddruppels verloren? Hoe voel je je nu? Had nog een berichtje onder je eerdere stukje gezet en Cath ook en echt, je hoeft je geen zorgen te maken dat er nu nog niets te zien is. Houd de moed erin! Met een beetje mazzel kan ik je over een paar maandjes volgen! Over 3 weken krijg ik de medicijnen dus ben benieuwd....

Cath, hoe is het met jou? Voel je je al een beetje misselijk of heb je geen kwaaltjes? Loop je de deur al plat bij je collega's van gynaecologie? haha Wel ideaal zeg dat je in het ziekenhuis werkt! Als je iets verder bent dan kun je misschien wel eens spontaan een keertje extra een echo laten maken! Alleen maar voordelen!

En lieve Nien, hoe is het met jou? Voel je je al wat beter? Hoe vordert jouw zwangerschap nu? Wanneer was je nu precies uitgerekend? Ik hoop in ieder geval dat je je wat beter voelt en iets minder last hebt van je zwangerschapskwaaltjes.

Nou El, wij blijven nog even achter maar hopelijk kunnen we de anderen snel volgen! Hoe is het nu met jou? Had je mijn mail nog gehad?

Heb jullie allemaal trouwens nog een mail gestuurd...

Met mij gaat het in ieder geval wat beter. Na een zwaar weekend, krabbel ik weer overeind! Ik spreek jullie snel weer.

Dikke kus F.

Heee Fred,

Ik vind het fijn om te elzen dat je weer een beetje overeind krabbelt.
Het is heel goed als je positief kunt blijven denken.
Hoe gaat het inmiddels met je moeder?
Ik heb een tijdje niks van mij laten horen, maar we hadden ptoblemen met de computer.
Vanaf maandag heb ik hem niet kunnen gebruiken!!
Erg vervelend, maar ben er weer.
Nog 3 weken dus, spannend hoor.

Ik zit eigenlijk nog steeds in onzekerheid.
Soms denk ik, het zit goed en dan weer niet.
De donkere afscheiding blijft.
]Het is maar heeeel weinig hoor, maar na het plassen zit er vaak een donker vliesje in de pot.
Eergister had ik weer een paar keer na het plassen wat heldere bloeddruppels.
Vorige week donderdag , zondag en gisteren moest ik wel overgeven [zondag behoorlijk]
dus dat geeft me dan weer moed.
Maar vreemd en onzeker blijft het.
Ik las net ook dat iemand een lange sliert [donker] had en dat liep niet goed af.
Dit had ik ook, ik word dus momenteel een beetje met mijn gevoelend heen ene weer geslingerd.
Donderdag 11 nov. mogen we weer komen, spannend dus!

Nou meid, tot gauw en denk goed om jezelf.
Ik gun je het allerbeste!

Liefs, Monique2

Terug
Bovenaan