Monique2

Hé ik lees dat je vandaag jarig bent. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog veel jaren in gezondheid. Ik lees dat je er weer voor gaat nou succes ermee. Ik heb net de uitslag van mijn schildklier en het blijkt dat die goed werkt. Ik heb alleen beetje bloedarmoede maar dat is niet zo vreemd zei de dokter. Vooralsnog verder dus geen nieuws volgende week naar gyn en dan vraag ik toch onderzoeken. Hé meid geniet van je verjaardag voor zover mogelijk en ik vind het dapper dat je de stap alweer durft te nemen. Mijn gedachte gaan er ook langzaam naartoe wel wil ik proberen 1 menstruatie af te wachten.
Noflike dei.
Groeten van mij.

Lieve Monique, ook van mij een hartelijke digitale verjaarsfelicitatie! Ik hoop dat je 31e levensjaar je alles brengt waar je zo op hoopt!

En ik besef net, dat de vorige keer dat ik zoiets schreef voor moi was en die verwacht nu een tweeling!!

Fijne dag nog verder!
Liefs, el.

Hoi Monique, ook van mij gefeliciteerd. Ik hoop dat je een fijne dag hebt!

Biate, het is idd verstandig om een menstruatie af te wachten, meer voor je gevoel denk ik maar daarna hoop ik dat je er toch weer voor wilt gaan.

Sterkte, liefs Po

Allereerst, Monique, van harte hoor! Ik wens je alle goeds toe.

He, Biate, zit ik net te reageren op je eerdere berichtje, had niet gezien dat je alweer wat geplaatst had!
Dus je schildklier werkt goed? Mooi!
En ik vind het goed van je dat je besloten hebt toch onderzoeken te laten verrichten. Wie weet wat voor duidelijkheid het brengt en zoals je al eerder zei, het geeft je (mij althans) het gevoel dat je er toch wat aan doet.

Sterkte nogmaals en toch ook sucses bij de gynaecoloog.

Ariane

Hee meiden,

Allereerst bedankt voor jullie felicitaties!
En El, zo had ik er nog niet over nagedacht, mijn 31e levensjaar.
Eerst maar aan de dertig wennen, klinkt toch heel anders[lees ouder haha]
Mijn zus kwam gisteren al met de 30 plus doos op de proppen....
Steradent, krulspelden, regenkapje enz......ik moest er dus echt aan geloven!

Biate, fijn dat je een positieve uitslag hebt gekregen!
Goed dat je gaat aangeven dat je die andere onderzoeken ook wilt.
Ik weet zeker dat ze het doen.
ik kreeg n.l een formulier voor het bloedonderzoek en daar stond bij 2 miskramen.
Je hebt er dus recht op.
Fijn dat je gedachten alweer langzaam naar het willen proberen gaat.
Ik stond van mijzelf eigenlijk te kijken hoe snel dat gaat.
Toen de miskraam bevestigd was had ik zoiets van, ik weet niet of ik dit wel wil.
Maar nu denk ik er [gelukkig] al heel anders over.
Ben zo-dag nog door jullie dorp gereden.
We gingen naar mijn oma in As... en normaal rijden we over Was. maar met de evt. gladheid toch maar niet de binnenwegen genomen.
Maar er lag in Do dus het meeste sneeuw.
Het heeft altijd wel wwer wat die sneeuw.

Ik wens je hele fijne feestdagen!
Oant sjen!!

Liefs, Monique2

He Monique,

Dan ben je langs mijn huis gereden. Ik woon aan de doorgaande weg N38 ri O. Wordt een nieuw huis gebouw het tweede huis na afslag Wa.... staat een rijtje van 7 huizen, wij hebben een gele container in de tuin.
Maar grappig. Wat gaan ze allemaal voor onderzoeken doen? En moet mijn vriend ook onderzocht worden, hij heeft een erg drukke en kan moeilijk vrij krijgen, of kan ik eerst alleen. We hebben nu straks 2 wk vakantie zou het lukken binnen een week? Weet jij welke testen ze doen? Graag alle info die jij hebt.
Alvast bedankt. Heb je leuke verjaardag gehad?
Nou fijne dagen en hoop snel van je te horen. Bedankt dat je me gerust stelt dat ze niet moeilijk gaan doen als ik graag meer onderzoek wil. Bedankt ga snel nog even werken.
Hoe is het met je soll. afgelopen.
Gr. Biate

Heee Biate,

Wat grappig dat we bij je langs reden!
Ik zat nog wel te zoeken om een caravan maar kon hem niet vinden.

Over de onderzoeken:
Het chromosomen onderzoek [als ze dat doen],is ook voor je vriend.
Maar dit kan bij jullie beide op elk moment.
Het stollingsonderzoek moet nuchter gebeuren en is normaal zo,n 10 weken na de miskraam.
Ik heb hem al wel gehad [bij dr Oo] maar de keer ervoor zei Dr v. G dat er 10 weken tussen moeten.
Lees ik hier ook, vreemd dus.
Maar ik begrijp dat je het v.w wel gaat aangeven.
Toppie van je!!
Ik ben zelf echt positief over het zwanger worden.
Het gaat lukken in 2005.
Mijn soll. in de andere locatie kan niet doorgaan.
De vacatures die ze allemaal hadden[zorg]kunnen niet doorgaan omdat die uren niet eens beschikbaar zijn.
Hoorde ik dus pas later!
Terwijl ik tijdens het gesprek een heel goed gevoel had, en de manager het me min of meer al had toegezegd.
Erg vervelend dus, vooral als je er al bijna vanuit gaat.

Fijne dagen, en succes v.w bij de gyn.
Ik ga zo even slapen, moet de nachtdienst in met kerst.

Knuffel, Monique

Terug
Bovenaan