Hoi meiden,
Hoe is het met jullie? Ik had gisteren 3 vriendinnen te eten. Het was echt super gezellig, heerlijk bijgekletst en weer even leuke plannen gemaakt met elkaar. Ik heb het ze ook verteld van mijn zwangerschap. Een wist het al maar ik wist nog niet of ik het de andere twee ook wilde zeggen maar het voelde weer zo vertrouwd, en ze weten dat ik Clomid slik, dus ik heb het maar verteld toen ze erover begonnen. Ze waren allemaal super enthousiast.
Ik daarentegen ben nog voorzichtiger geworden want ook vandaag weer nauwelijks kwaaltjes.. Sinds een paar dagen lijkt het wel weg. De misselijkheid vooral is weg... Maar goed, het gaat nu snel. Dinsdag over een week mag ik al voor de echo.
Monique, ik ben blij dat je je steeds beter voelt. Als nu straks je cyclus ook nog op de rit is, dat kun je je weer helemaal op het zwanger worden storten. Het is inderdaad bijzonder, dat alhoewel we alle 3 in een andere fase zitten, we elkaar op blijven zoeken. Echt heel erg leuk!!
Heel veel sterkte morgen op de verjaardag, ik hoop dat het toch heel gezellig wordt!
Nien, stuur je ons nog een geboortekaartje straks? Lijkt me heel leuk om te zien wat voor een kaartje je hebt uitgekozen! Zal ik je mijn adres mailen?
En hoe gaat het verder met je?
X F