Monique2

Hey F,

Ben al even een pagina teruggegaan!
Dus 28 sept, wauw he!
Leuk dat jullie een algemeen berichtje hebben geplaatst.
Het is wel duidelijk dat er "vraag" naar is.
Ik vind het eigenlijk wel bemoedigend zulke nieuwtjes.
En jullie zijn al zo lang op het forum dat het erg leuk is om dit ook met jullie te delen.

Hier gaat het steeds een beetje beter.
Alhoewel ik de situatie met mijn zwager/schoonzus maar niet kan loslaten.
Het houd me echt bezig, denk er veel aan.
Zondag gaan we naar hun toe op verjaardag visite.
Maar kijken hoe het gaat/voelt.

Ik verlies nog steeds wat bloed, kan ook heel goed door de blaasontsteking komen.
Mijn temp. vanmorgen was erg laag.
Heb geen idee waar ik in mijn cyclus zit en of dit een ongi is.
Het is helder bloed en bij een ongi heb ik regelmatig wat stolseltjes en nu helemaal niet.
We wachten maar af.

Meis, tot gauw en als het kan lekker aan je vermoeidheid toegeven hoor.

Dikke knuffel, Monique2

Hoi meis,

Het kost ook tijd om zo'n opmerking even een plekje te geven. Ik neem aan dat ze weten van je bbz en je miskraam (2x)? Zo ja, dan vind ik het echt ongepast om zoiets tegen jou te zeggen!

Ik hoop dat je het snel een plekje kunt geven. Het is soms allemaal zo oneerlijk!

De vorige keer duurde het ook even voordat je cyclus weer op de rit kwam maar toen je weer een eisprong had, ging het super snel bij je dus dat zal nu vast weer het geval zijn. Ik gun het je ook zo verdorie! Ik vind het echt oneerlijk dat jij op dit gebied zoveel ellende moet meemaken... maar... ik weet zeker dat het op een dag allemaal wordt "goedgemaakt" met een prachtig, gezond kindje!

Ik hoop dat je cyclus weer snel op de rit komt! Slik je iets van teunisbloemolie?

Nou meis, pas goed op jezelf en sterkte op de verjaardag!

Dikke kus F.

Hoi meiden!

Monique, maak je geen zorgen, deze reactie is helemaal normaal! Kinderen zijn geen ongelukjes en zo mag je het naar mijn idee al helemaal niet noemen. Alleen om het kind zelf, moet er toch niet aan denken dat het kind later denkt dat hij/zij een ongelukje was. Als ze echt geen kinderen meer hadden gewild, was dit 100% te voorkomen geweest! Zal nu stoppen, anders ga ik nog doordraven he! (hormonen)

28 september!!! Wat klinkt dat nog een eind weg!!! Maar het is het zo, let maar op mijn woorden! Ben je wel hoog zwanger in de zomer en dat lijkt mij erg zwaar! Maar ja, alles heeft zijn voor en nadelen! Wel is het al heel snel 10 feb! Spannend hoor! Zal heel hard voor je duimen! Enne clomid en tweelingen komt regelmatig voor..............

Met mij gaat alles prima, morgen weer naar de verloskundige. Ben benieuwd hoeveel ik dan weeg! Volgens mij kom ik nog wel op de 85 kilo. Het gaat als een speer nu. Maandag komt mijn moeder de gordijnen naaien en dan zijn we echt helemaal klaar!

Ga nog even relaxen op de bank, want we moeten zo weg!

Tot snel meiden en hou jullie haaks!

Liefs nienepien

Hoi Nienepien,

Hoe is het nu met de mama in spe? Ik las weer even in je dagboek op jullie site en de energie is weer wat afgenomen las ik? Het schiet nu al heeeeel erg op! Is de uitgerekende datum nog steeds 8 maart? Bij een collega van mij vertelden ze pal voordat ze met verlof ging, doodleuk dat de uitgerekende datum toch een week eerder was! Foutje bedankt! Ze baalde als een stekker want ze kon dus al een week thuis zitten.

28 september klinkt ook heeeeel erg ver weg. En ik ben ook nog maar 5,5 week zwanger! Dat is echt nog helemaal niets! Ik neem het 1 stapje tegelijk.. eerst maar eens de echo op 8 feb afwachten en daarna komt de rest wel weer. Ik voel me verder wel goed.. ben niet meer zo misselijk en dat maakt me meteen wel weer angstig.. maar ik probeer ook te genieten. Als het mis gaat, kan ik er toch niets aan doen dus ik kan maar beter gaan genieten toch?

Maandag komt de mevrouw van moeders voor moeders. Ook wel spannend allemaal! Dan wordt het ineens zo echt allemaal.

Nien, wat lekker dat je kamertje zo goed als klaar is. Dan mag het kindje helemaal komen! Heb je ookal echt nesteldrang? Dus dat je de meest gekke dingen wilt schoonmaken etc?

X F

Hey meiden,

Ik dacht net dat we nu alledrie in een andere "fase" zitten.
De een moet bijna bevallen, de ander is zwanger geworden en weer een ander is zwanger aan het worden.[of hoe je het maar noemt]
En toch zoeken we elkaar weer op!
Bijzonder toch!
Heerlijk Nien dat alles nu zo goed als af is.
Ben je vaak aan het dagdromen in jullie babykamer.
Over een paar weken ligt in het babybedje jullie kindje!
Voelt dat ook onwerkelijk?
Het gaat echt gebeuren!

Fred, nu ben je misschien "nog maar ruim 5 weken".
Maar het belangrijkste is al gewwest n.l de bevruchting!
En volgens mij vliegen de maanden om hoor.
Mijn vriendin is ook zwanger en vind het ontzettend snel gaan.

Mijn bloedverlies is nu bijna weg.
Ik voel me steeds weer wat beter.
Maar zie toch wel een beetje tegen zondag aan als we naar hun toe gaan.
Jullie horen nog wel hoe dat ging.

Ik wens jullie een heel fijn weekend!
Kus, Monique2

Hoi meiden,

Hoe is het met jullie? Ik had gisteren 3 vriendinnen te eten. Het was echt super gezellig, heerlijk bijgekletst en weer even leuke plannen gemaakt met elkaar. Ik heb het ze ook verteld van mijn zwangerschap. Een wist het al maar ik wist nog niet of ik het de andere twee ook wilde zeggen maar het voelde weer zo vertrouwd, en ze weten dat ik Clomid slik, dus ik heb het maar verteld toen ze erover begonnen. Ze waren allemaal super enthousiast.

Ik daarentegen ben nog voorzichtiger geworden want ook vandaag weer nauwelijks kwaaltjes.. Sinds een paar dagen lijkt het wel weg. De misselijkheid vooral is weg... Maar goed, het gaat nu snel. Dinsdag over een week mag ik al voor de echo.

Monique, ik ben blij dat je je steeds beter voelt. Als nu straks je cyclus ook nog op de rit is, dat kun je je weer helemaal op het zwanger worden storten. Het is inderdaad bijzonder, dat alhoewel we alle 3 in een andere fase zitten, we elkaar op blijven zoeken. Echt heel erg leuk!!
Heel veel sterkte morgen op de verjaardag, ik hoop dat het toch heel gezellig wordt!

Nien, stuur je ons nog een geboortekaartje straks? Lijkt me heel leuk om te zien wat voor een kaartje je hebt uitgekozen! Zal ik je mijn adres mailen?
En hoe gaat het verder met je?

X F

Hey meiden,

Kom nog even snel om het hoekje kijken....
Fred, wat leuk dat je het tegen je vriendinnen hebt gezegd!
Vooral als je dan zo lekker bijelkaar zit te kletsen en het onderwerp word aangesneden....
Dan WIL je het gewoon lekker vertellen!!
Fred, je hoort heel vaak dat de kwaaltjes het ene moment meer aanwezig zijn dan het andere moment.
Ik hoop dat je je niet te druk gaat maken.
Nog even en je hebt de echo!
Maar je wilt natuurlijk een bevestiging, heel logisch hoor!

Nou meiden, fijn weekend, ik ga eerst even eten.
Manlief heeft gekookt [rijst met saigon sticks, smaakt altijd heerlijk]
Dus...nu eerst eten!
Liefs, Monique

Terug
Bovenaan