Monkey Town Amersfoort

Hallo dames,

Ik ben Linda mv Marissa van 1 jaar en 3 weken. Ik ben van het zomer2007 forum. Ik heb weer even een vraagje aan jullie. A.s. zaterdag neemt mijn vader zijn kinderen en kleinkinderen mee een dagje weg. Plan nummer 1 is Dierenpark Amersfoort maar ons slecht weer plan is Monkey Town in Amersfoort. De kidneren zijn tussen 1 en 6 jaar. Kan iemand ons vertellen of het daar leuk is en of het ook een beetje groot is. Op de site krijg ik daar geen goed idee van.
Alvast ebdankt maar weer

groetjes Linda

Hoi Linda,

Op zich is het wel leuk om met kinderen naar toe te gaan, maar je moet er wel rekening mee houden dat boven het gedeelte is voor de allerkleinsten (tot een jaar of 3)  en beneden voor de groteren. Het is dus niet in één hal, wat het dus minder overzichtelijk maakt. Ik weet niet of je vader alleen met de kids wil gaan, maar dan is het dus niet echt makkelijk!

Groetjes Fonske

(wij zijn er begin van het jaar geweest met een aantal van het forum, maar  met allemaal kindjes  t/m de leeftijd van 3 jaar en toen was het dus goed te doen!)

Hoi Fonske,

Er zijn meer dan genoeg volwassenen om op de kinderen te passen. En er zijn 3 kleintjes bij maar ik denk dat die het ook minder lang volhouden. Die kunnen dus daarna ook beneden gaan kijken. Maar ik begrijp dat jullie je wel vermaakt hebben en het dus waarschijnlijk niet tegenvalt?

groetjes Linda

Terug
Bovenaan