Monnikspeper-ervaringen

Waren er hier nu meer die aan de Monnikspeper (Agnus Castus) begonnen zijn?

Merken jullie iets aan jezelf?
Ik heb steeds hoofdpijn en heb helemaal geen zin om te klussen. Hoop niet dat het door de kruiden komt...

Zit nog voor mijn ei, dus ben niet zwanger.
gr.
Wenser

Hoi Wenser,
Ik begrijp nu vanaf 7 juli agnus castus.
Ik meng het wat met een klein beetje water, de eerste 3 dagen was ik beroerd en wat hoofdpijn, het klussen heeft er niet onder geleden.
Het viel me wel op dat ik normaal een week van te voren hele zere borsten heb en dat ik het een dag of 3 á 4 van te voren voel rommelen in mijn buik, dat had ik nu niet geen van beide. Ik was deze maand 1 dag overtijd, maar toen ik het ook was, kannonne wat heb ik een krampen gehad. Ik neem 3 keer op een dag 10 druppels in met een beetje water. En tot nu toe gaat het verder goed.
Succes

Okay, het doet dus duidelijk wel wat bij jou, fijn om te merken lijkt mij.

Mijn hoofdpijn is gisteren eindelijk verdwenen, na bijna een week met ups- en downs. Denk toch dat mijn lichaam er even an moest wennen, aangezien jij t ook had? En als je hormomen veranderen, dan kan je lichaam daar bet op reageren ;-)

Nou ja, we gaan t zien, of het mijn cyclus ook verlengd. Ik hoop t wel.

Succes!
Wensert

ik heb ergens ook gelezen wenser als je melantonine gebruikt dat het ook bevordert, hadden ze uitgetest met vrouwen, anders moet je even googlen.
Meid rustig aan doen, hoop dat het ziekenhuis iets ontdenkt of dat je misschien weer een hsg mag doen.

Gr WEndy

Ik ga eens kijken wat dat inhoud. Ik heb dit vooral gekozen om mijn cyclus (mn tweede deel) hopelijk wat te verlengen.
Dank je WEndy
;-)
gr.
Wenser
ps. mijn hoofdpijn blijft weg, dus das fijn!

Zooooo nu ook ernorme pukkels rond mijn ei, heb ik normaal meestal alleen voor mijn NOD.
Mijn hormonen reageren er volgens mij wel op.

Terug
Bovenaan