<p>Ik ben al tijden niet echt tevreden over de slaapkamer van onze dochter die volgende week 1 wordt. Ik erger me aan het feit dat haar kamer nog steeds deels ingericht is als logeerkamer. </p><p>Nu zijn wij ook van de zelfontplooiing en spreekt ons een montessori slaapkamer wel erg aan. Ik heb al wel het één en ander gevonden, maar ben ook benieuwd of hier meer ouders zijn die dit principe hebben toegepast. </p><p>Dan nog een paar vragen: </p><p>- 1 muur is in de kleuren van de zee geverfd (verschillende kleuren blauw overlopend in elkaar ook wel ombre genoemd). Voor mijn gevoel is dit best wel rustig, dus denk niet dat we dit moeten veranderen. </p><p>Indien jullie dit hebben toegepast;</p><p>- Vanaf welke leeftijd zijn jullie ermee begonnen? </p><p>- Hoe bevalt een vloer bed? </p><p>- Waar moet ik op letten (dus wat doe ik absoluut niet en wat wel?)</p><p>- Wat voor meubels hebben jullie gebruikt? Wat staat er wel of niet in de kamer? </p><p>- Hoe doen jullie het met de commode? Ik heb namelijk geen ruimte elders boven om een commode te plaatsen. </p><p>Zie graag uit naar de reacties. </p>