Mooi cadeautje!

Afgelopen zaterdag was ik jarig en ben erg verwend door mijn mannen. Maar Lucas had het mooiste cadeau voor mama, haha! Vanaf mijn verjaardag slaapt hij namelijk 's nachts door!!! Hoe is het mogelijk, net een maand oud en nu al door slapen.... Nu moet ik ook zeggen dat hij een flinke jongen is. Met 4 weken was hij 4775 gram (bij de geboorte 3975), dus hij heeft natuurlijk wel wat over! Daarnaast geef ik volgens mij slagroom, want per week groeide hij zo'n 285 gram!!!

Zijn er meer van jullie die zo boffen? Hier gaat het echt heel lekker allemaal. Hij heeft een strak ritme te pakken en vind alles best, dus heerlijk genieten van mijn 4e mannetje!

Liefs!

Lekker zeg ! En nog gefeliciteerd .licht er aa wat je met doorslapen bedoeld eva slaapt nu vaak van 10 uur laatste fles en dan tot 5 uur ik vind dat al aardig doorslapen , ze krijgt wel nog 6 voedingen .

Beste Stephanie, ik moet haast met schroom zeggen dat Lucas na de laatste voeding van 22.30 zo lang door slaapt, dat ik hem er zelf om 7.30 maar uit haal omdat we anders helemaal uit ons ritme zijn.... Hij krijgt dus nog 5 voedingen en daar is hij heel tevreden bij!

Lekker hoor, zo'n makkelijk mannetje! Bij Femke zit er 's nachts ongeveer 6 uur tussen de voedingen, maar aangezien ik flesvoeding geef, kan mijn man de laatste voeding doen, en ga ik er 's nachts uit. Ik ga altijd vroeg mijn mandje in, zo heb ik dus een prima nachtrust. Manlief gaat toch altijd veel later dan ik naar bed. Voor de rest is Femke echt supermakkelijk, het is eten en slapen wat ze doet. Huiluurtje kennen we tot nu toe niet, gelukkig.

Ooo dames ik ben heel blij als er vier uur tussen zit. Laatst voor het eerst vijf uur, maar vannacht toch weer 01.00 en 05.00 uur. Ze komt overdag vaak nog om de drie uur. Zou graag willen dat er meer uren tussen zaten, maar ze toch iedere keer bommetje vol. Ze komt iedere week precies 200 gr aan, dus gewoon gemiddeld. Ik denk dat ik wat meer geduld moet hebben, maar kan niet wachten op die nachten van jullie :).

Groet lucy

Hier ook zo'n mazzel. Sinds een paar dagen slaapt Luuk van 22.30 uur tot half 8. Ook hier nu 5 voedingen. Als ik hem na de eerste voeding wegleg, slaapt hij weer tot ongeveer 11 uur. Luuk was gisteren een maand oud. Ook hij is een flinke knul. Bij de geboorte 4120 gram, twee weken later 4410 gram. Ik weet niet hoe zwaar hij nu is, ik moet dinsdag naar het cb. Ik zeg ook al steeds dat ik slagroom geef haha.

Hier slaapt Davy de ene nacht wel door,dan krijgt ie om 20uur zn fles en komt ie rond 5uur weer.
De andere nacht komt ie steeds om de 4 uur maar goed hij slaapt daarna wel gelijk door dus we klagen niet.....

Terug
Bovenaan