mooi familieverhaal voor later!

Ik heb mijn ouders en schoonouders gisteren verteld dat ik zwanger ben.

Ik had voor alle vier een boekje gekocht met dribbel en zijn lieve opa (of oma). Mijn ouders hadden het nog niet uitgepakt of ze wisten het meteen. Mijn moeder begon meteen te praten over oppassen.hihi, schatje!

Bij mijn schoonouders aangekomen bleek dat mijn schoonvader niet thuis was, hij zou zo weer komen. Eerst een hele tijd over koetjes en kalfjes gesproken, het werd steeds later en ik wilde eigenlijk ook wel weer naar huis. Mijn vriend zei toen, ja we hadden eigenlijk nog een cadeautje gekocht voor jullie. Mijn schoonmoeder heeft het uitgepakt en zei: oh, wat een leuk boekje dit kan ik mooi aan de kleinkinderen voorlezen (dit wordt de vijfde)... Ja zeiden wij, inderdaad... Oh zegt ze pa heeft bij de aldi hele leuke viltstiften gekocht, ik zal ze wel even opzoeken...  Dus mijn vriend zegt, ja dit boekje kan je mooi voorlezen aan de kleinkinderen, maar aan welke he... Maar schoonmoeders was zo druk met zoeken dat ze daar niet op reageerde. Dus mijn vriend legt de echo op de tafel en ze draait zich om en hij zegt misschien wel aan dit kleinkind. Toen was het even stil!  Echt waar?...  vroeg ze, wat ben ik hier blij mee. Wat een verrassing!! Dus zij pa opgebeld en die kwam thuis omdat wij op visite waren. Hem ook een boekje gegeven. Ook hij had het niet door, pas toen de foto van de echo kwam viel het kwartje!

Ik heb zo'n zin nu om de rest van de familie ook te vertellen dat we een kleine verwachten!

Oh en dit wordt natuurlijk een mooi familie verhaal voor later! hehe

Ontzettend leuk he die reacties.....
Mijn ouders reageerde ook echt heel leuk. Het is onze derde en niemand had verwacht dat wij aan nog een kindje zouden denken. Ik heb bij de laatste 10 maanden een postnatale depressie gehad, echt een verschrikkelijke rot tijd gehad en niet van mijn kleintje kunnen genieten.
Maar mijn ouders zeiden dat ze het niet hadden verweacht maar wel hadden gehoopt. Lief he.

Terug
Bovenaan