Mooi kerstcadeau!?

Zal het dan eindelijk zover zijn? Afgelopen dinsdag was mijn NOD dag en tot nu toe nog niet ongesteld geworden! Heb gisteren een test gedaan maar die was negatief. Begin volgende week nog een testje doen en dan hopen op een plusje in het venster! Zijn er meer die niet gelijk een positieve test hadden, maar wel zwanger bleken te zijn?

Ik wens jullie allemaal super gezellige kerstdagen en dat we binnenkort allemaal goed nieuws hebben!

Liefs,
Niene

Jij ook fijne kerstdagen.
Het schijnt wel eens te gebeuren dat je ondanks een negatieve test later toch zwanger blijkt te zijn.

Ik was laatst 2 weken over tijd...negatieve testen...en op dag 42 toch ongesteld geworden.
Ik hoop voor jou dat je toch nog een positieve test krijgt.
groetjes van Fleur

Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden! Net als bij mijn vorige zwangerschap, wat helaas een miskraam is geworden, zit ik weer vol (kerst)pukkels haha, erg moe en heb ik een super goed humeur (niet dus). Gisteren nog een test gedaan,maar ook deze was weer negatief!

Ik blijf positief en hoop dat dit toch echt een zwangerschap is!

Hoe is het met jouw?

Liefs Janine

Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden! Net als bij mijn vorige zwangerschap, wat helaas een miskraam is geworden, zit ik weer vol (kerst)pukkels haha, erg moe en heb ik een super goed humeur (niet dus). Gisteren nog een test gedaan,maar ook deze was weer negatief!

Ik blijf positief en hoop dat dit toch echt een zwangerschap is!

Hoe is het met jouw?

Liefs Janine

Gefeliciteerd knutseljuf!

Ik zal blij zijn als ik een positieve test vast hou, want ik beeld me in dat ik van alles voel wat wijst op een komende ongesteldheid! Zal hoogst waarschijnlijk de onzekerheid zijn omdat mijn vorige zwangerschap is geeindigd in een miskraam.

Hou jullie wel ff op de hoogte.

Terug
Bovenaan