mooi kerstkado!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,
Wij hebben een heel mooi kerstkado gekregen, kerstavond een test gedaan en positief! Het is echt heel onwerkelijk. Ik kan iedereen aanraden een ovulatietest te doen. De eerste keer had ik een cyclus van 32 dgn, de tweede een van 39 dgn, dus ik dacht ik heel een test. Ik wilde wel weten wanneer ik een ei had. En zoals jullie kunnen zien heeft het bij ons in ieder geval geholpen. Ik wens iedereen heel veel succes en hopenlijk ook snel goed nieuws.
liefs, Cinderella

Super Cinderella!!

Gefeliciteerd. Ik heb die testen liggen, ik ga ze nu dus ook maar gebruiken....

Groetjes VB

Hi,

Gefeliciteerd meid!!
Ga er goed van genieten he!!!

Liefs Flower

Van harte gefeliciteerd zeg! Gaan jullie even gelukkig 2005 in. Maar mag ik vragen hoelang je al aan het testen was? En hebben jullie na de positieve test die dag en de dag erna geklust?
Vorige maand ben ik voor het eerst gaan testen en had ik geen ei gemeten. En nu had ik gisteren(maandag) een positieve test. Dus we zijn goed aan het klussen.
Maar, geniet er maar van. Maar dat zal wel lukken als je niet al te ziekjes wordt.
Liefs Nance

Wat voor test is dat precies? En waar kun je die halen?
x Waterman

Hoi Nance,
Bedankt voor je reactie. Ik ben een beetje laat, maar ik heb sinds de 27ste niet meer achter de computer gezeten. Ik heb in totaal 10 testen gebruikt, ik was dus met mijn tweede doosje bezig. Omdat ik niet wist wanneer mijn ei was, ben ik vrij vroeg begonnen met testen. Wij hebben de dag van de positieve test en de dag erna geklust.Ik hoop dat het bij jullie ook is gelukt. Succes!

Voor Waterman;
Ik heb Clear Blue ovulatietesten gekocht en die zijn verkrijgbaar bij o.a. Etos, Kruidvat, apotheek.

groetjes, Cinderella

p.s. iedereen trouwens een goed en vruchtbaar 2005 gewenst

Terug
Bovenaan