mooi liedje!!

A

Anoniem

Guest
Wat gaat het snel allemaal! Ze zijn al weer ruim een half jaar....maar bij dit liedje van Trijntje, was ik weer even terug in de tijd.....
liefs Anne.
www.youtube.com ('baby Mace' vanTrijntje Oosterhuis)

hoi,

mooi zeg. k heb gezocht op''baby mace'' en dan de 1e aangeklikt. Ik denk dat iemand die baby's er zelf tussen heeft gezet?
Weet je waar ik wel een beetje verdrietig van word? Ik herinner me echt niks van die eerste weken. Als ik nu heel kleine babytjes zie dan vind ik die zo lief. Mijn baby vond ik niet echt lief, ik heb er niet van genoten, k was alleen bezig met borstvoeding geven, s nachts op zijn, overdag moe, luiers verschonen. Ik kan me niet echt die mooie momenten herinneren terwijl die er wel waren volgens mij.
Nu geniet ik wel heel echt van mijn dochtertje, ik zing liedjes voor haar en we lachen wat af. maar ik zou willen dat ik die eerste hectische weken nog eens over zou mogen doen (maar dan zonder hechtingen en nachtvoedingen....)
groetjes Elke

Oooh dat is helemaal MIJN liedje!!!
In de zwangerschap heb ik dat liedje "ontdekt""en toen kreeg ik altijd al tranen in mijn ogen, maar nu  VOEL ik ook nog eens precies wat ze bedoeld met alles wat ze zingt...zoooo mooi!
Kreeg weer helemaal kippenvel, vooral met die foto's enzo erbij....echt mooi!

En elke, ik weet precies wat je bedoeld....ik heb de eerste weken ook in een roes gezeten en dus niet echt meegemaakt zoals ik had gewild helaas...
Nu denk ik: Dat ik   niet meer genoten heb van mijn kleine, onschuldige mooie meisje...maar goed...dat kun je toch niet tewrug draaien dus nu geniet ik dubbel zoveel van haar!
Heb me er ook lang schuldig over gevoeld, maar dat heeft toch geen zin...je kunt de tijd niet terug draaien helaas. En wie zegt, als dat al kon, dat het dan anders zou gaan?? Toch?

Hoi,

Geweldig liedje!
Nu zat ik ook op www.youtube.nl te kijken ik kwam ik een superleuk filmpje tegen.
Als je dit ziet word je supervrolijk!
Zoek op     Multiple Baby Laugh

gr,
Sabine

Ohhh, wat een prachtnummer..
Ik kon hem nog niet.
Ik heb er ook nog een www.carrouselmusic.nl
Sil

Terug
Bovenaan