Mooi sinterklaas cadeau??

A

Anoniem

Guest

Hoi hoi,

Ik heb op 3 oktober, na 9 weken, een miskraam gehad.
Op 3 november werd ik weer voor het eerst na de miskraam normaal ongesteld.
Had dus verwacht dat ik afgelopen zondag (3 december) weer ongesteld zou worden...
Niet dus en tot vandaag nog niet.....
Vandaar dat ik vanmorgen gelijk naar de winkel ben gegaan voor een test.
Die zwangerschapstest heb ik net gedaan en ja hoor een + !!!

Kan het nog  nauwelijks bevatten.....is het echt zo??
Maar het is toch echt een vette +
En ben ook gelijk  zo bang dat het weer misgaat....

Maar Sinterklaas  had  ons geen mooier cadeau kunnen geven, hihi

Groetjes Jaikke

ps.
Vraagje;  er staat in de beschrijving van de test dat als je recent zwanger bent geweest (ook na onvoldragen zwangerschap) dat  het ZWANGER zijn  wat de test aangeeft een  verkeerd beeld kan zijn. Maar  2 maanden later is toch niet meer recent neem ik aan????

Hoi Jaikke,
ik denk dat 2 maanden idd geen recente zwangerschap is, maar ik weet het niet zeker. Omdat je al normaal ongesteld bent geweest, lijkt het mij ook dat al je HCG was verdwenen.
Je kunt natuurlijk alvast een vk bellen en dit geval voorleggen, of je gaat naar je huisarts en je laat daar je urine nog eens controleren. Die testen toch net weet iets nauwkeuriger.
Maar ik denk dat ik je alvast ga feliciteren!!
Probeer te genieten, hoewel dat heel moeilijk is na een miskraam (ik weet er helaas ook van!).
Groetjes,
Patricia 40+2

Hallo,

Allereerst gefeliciteerd! Dit is zeker een leuk sinterklaaskado! Maak je niet teveel zorgen er hoeft toch niks fout te gaan. Voel je je een beetje zwanger?   2 maanden is niet recentelijk nee, ik denk dat het wel goed zit hoor. In ieder geval veel succes en plezier met je sinterklaaskado.

GR Elmira.

Bedankt dames!
Hoop echt dat het zo mag zijn!!

Heb eigenlijk nog nergens last van, maar had met de zwangerschap van mijn zoontje en de vorige zw. ook bijna nergens last van.

Had de verloskundige al wel gebeld, maar kreeg antwoordapp. en aangezien het natuurlijk geen spoed is bel ik morgen wel weer.

Gr Jaikke

Geweldig!! Zo verliep het bij ons ook: een miskraam in oktober, nog 1 keer ongi en daarna direct weer zwanger. Dat is nu een gezond boefje van 15 maanden!
Geniet ervan.

greet

Heb de verloskundige  vanmiddag nog gebeld.
Zij zegt dat ik er wel van uit kan gaan dat ik weer zwanger ben (vanwege het feit dat de miskraam helemaal spontaan verlopen is en ik ook keurig weer ongesteld ben geweest en nu overtijd ben... volgens haar heb je normaal gesproken geen HcG meer in je lichaam als je weer normaal ongesteld bent geweest)
Blijf het toch nog wel onwerkelijk vinden hoor en hou er ook nog steeds wel een beetje rekening mee dat het toch niet zo....tja je weet maar nooit....
Na die miskraam kan ik het pas geloven als ik  een kloppend hartje zie met de echo....  

hai jaikkie,

Wat een geweldig sinterklaas kado !!!   Super !!!
Ik begrijp heel goed dat je nog niet echt durft te genieten na je
vorige miskraam...
Maar je bent weer zwanger en dat is toch een goed teken..
Op na de echo met een kloppend hartje..
Probeer toch lekker te genieten en hele fijne feestdagen..

groetjes simone

Terug
Bovenaan