mooi weer dit weekend

Hallo dames,

Gelukkig duurde de storing deze keer niet zo lang en zijn we weer online. Ik ben erg benieuwd wat jullie plannen zijn met dit mooie weer dit weekend.
Vandaag zijn wij na het boodschappen doen even naar de stad geweest. We zijn naar de Thailand Fair geweest in het beursgebouw en hebben daar heerlijk Thais gegeten. En een ring voor Marissa gekocht. Daarna lekker surinaams gehaald voor dit weekend nog even de stad in met een rondje draaimolen voor Marissa en toen zijn we naar huis gelopen. Echt heerlijk en zo gezellig met dit weer. Morgen hadden we eigenlijk geen plannen en wilde we lekker thuis blijven maar nu het 13 graden lijkt te worden gaan we waarsschijnlijk naar het prehistorisch dorp. Dat zit hier achter in het park en we hebben een jaar abonnement. Op de terug weg nog even naar de boerderij en verder wel lekker thuis. Papa moet studeren voor zjn theorie en ik ga 's middags lekker voetbal kijken op tv met Marissa.
Nou dat is het voor onze plannen, ben erg benieuwd naar die van jullie

Groetjes Linda, mv Marissa 17.5 maand

Hoi,

Wij hadden hier vandaag nog geen zon en het misserde de hele dag een beetje. Heb vanochtend met Maaike boodschappen gedaan en daarna bij mijn moeder koffie gedronken. Daarna belde mijn zusje en ben ik lekker met haar de stad in geweest. Weer kleren voor mezelf gekocht.

Morgenochtend wil ik met Maaike en mijn vader als het lekker weer is lekker naar de kinderboerderij gaan en dan na het slaapje van Maaike gaan we naar een verjaardag van een vriendin van ons. Ze wordt 23 jaar en is helemaal gek met Maaike.

Druk weekend dus maar gewoon lekker naar buiten omdat het zo mooi weer wordt.

Groetjes
Inge

Hier in Almere was het niet zo'n spectaculair weer dit weekend. Gister was het wel droog, maar grijs. Omdat Birgit zo stikvervelend was en Ray met zijn pa een poort aan de tuinschutting aan het maken was, ben ik met Birgit lekker gaan wandelen naar het winkelcentrum, als ik maar reed, was ze wel tevreden anders kreeg ze een driftbui :-S

Vandaag was het vanmorgen vroeg even lekker blauw buitn, maar toen ik om kwart voor 10 naar de sportschool ging was t weer weg, maar ik het was heerlijk op de fiets echt zo'n   "lenteluchie" en het sporten zelf ging ook heerlijk, ik dnek dat het weer ofz hehe.

Vanmiddag was het druilerig en zijn we binnengebleven en heb ik vanavond pannekoeken gebakken...

en NU zit ik lekker te chillen!

Terug
Bovenaan