mooi weer!!

A

Anoniem

Guest
wat is het heerlijk weer vandaag, vanochtend was ik echt te lui om naar buiten te gaan (wat heeft  de zondag  toch eigenlijk een rare aantrekkingskracht om lekker in huis te rommelen, tenminste hier wel), maar als Ivar straks wakker is, ga ik lekker even met hem wandelen!

liefs Jenneke

En, nog lekker buiten geweest? Hier zag het er heerlijk uit, eenmaal op de dijk vroren je oren zowat van je hoofd en waaide je uit je jas......... We zijn dus snel teruggewandeld en daarna heerlijk binnen pannekoeken gaan eten bij de Marienwaard!

Maar ergens, ver weg, rook ik het voorjaar.... Ik weet het zeker!! En daar alleen al word ik blij van haha.

Werk ze morgen maar weer, om HALF 6 opstaan.......... pffff, heb je het daar zo naar je zin?

Groetjes
Susan

ja we hebben nog even heerlijk gewandeld, langs het water, de eendjes en de geitjes
Ivar trok echt iedere keer zijn handschoenen uit dus had me toch een kouwe pootjes toen we thuis waren

tja om op maandag de files te ontwijken sta ik om half 6 op en zit ik even voor 6 in de auto, ben kwart voor 7 op het werk (want kan dan al niet eens harder dan 100!), maar kan dan wel om 4 uur weg en ben dus beetje op tijd thuis
en ja het is nog steeds leuk genoeg gelukkig!
maar jij treint toch vanuit Culemborg naar Utrecht,  ik denk dat onze reistijd ongeveer hetzelfde is alleen het tijdstip verschilt  

liefs Jenneke

Hoi Jenneke

Mijn reistijd van deur tot deur is een ruim half uur, maar de tijden verschillen inderdaad (en voor, tijdens of na de spits: dat maakt geen verschil duhh). Ik zou het ook niet geregeld krijgen denk ik (alhoewel, als het moet moet het, toch), in ieder geval zou mijn ega er behoorlijk van gaan balen,de ochtendspits in z'n eentje draaien haha.

Nou, hoogstwaarschijnlijk lees ik je dan wel weer morgenochtend (want zo erg ben ik dus, toch even kijken tijdens werktijd) op een tijdstip dat jij alweer aan je koffietax zit en ik snak naar een emmer cappuchino haha.

Groetjes
Susan

Terug
Bovenaan