Mooie 2e hands positiekleding (merk) te koop

Hallo dames,

Ik heb leuke  positiekleding  te koop voor meiden die  niet  veel geld willen of kunnen uitgeven of gewoon dames die er interesse voor hebben. Ik heb verschillende kleding van o.a. Queen Mum, Esprit en Noppies en ben er altijd erg zuinig mee omgegaan. Ik heb broeken, tops, basics, wikkeltops, een  wikkelvestje, een  gewoon vestje, een mooie tuniek, en  een transparant zijden gebloemd topje. De kleding is van de zomercollectie  2008 en  de prijzen liggen tussen de € 10,= en € 35,= per kledingstuk. Als je wilt komen kijken of foto's wilt mag je mij mailen op cati@live.nl

Groetjes,

Puk

Hoi Puk,

ik heb er zelf geen interesse in hoor, hoef nog maar een paar weekjes, maar misschien is het handig als je er even de maat bij zet voor degene die wel interesse hebben?

Groetjes, Esmeralda

Helemaal gelijk! Ik was vergeten de maat erbij te zetten en toen kon ik niet meer op het forum komen dus bij deze alsnog de maat! De maten zijn 38, S, M en een top van Noppies is maat L omdat deze heel klein viel. Een witte linnen broek van Queen Mum is maat 40 maar die had ik had echt nodig omdat ik het kindje voor droeg tijdens de zwangerschap maar met een stoere riem is de broek prima te dragen als je wat minder buik hebt!

Groetjes,

Puk

Terug
Bovenaan