Mooie aparte meisjesnaam

Vrijdag kregen wij bij onze 20wk echo te horen dat wij een lief mooi meisje krijgen.
Nu zoeken wij een aparte meisjes naam.
Onze vraag: Wie kan ons helpen!?

x
Mieka

Hey mieka,

allereerst van harte gefeliciteerd...

Wauw een meisje geweldig... ik zelf ben nu 5 weken en 3 dagen zwanger ( volgens de computer berekeningen) . En als ik een meisje zou krijgen noemen we er sam niet echt bijzonder maar wel erg stoer.... maar dat is voor ieder persoonlijk natuurlijk.

Nou succes met het zoeken naar een mooie naam.

Groetjes mirjam

Zelf heet ik Monice dat is eeen aparte naam, vindt namen wel heel erg lastig. Wilde graag een aparte naam alleen vindt mijn vriend die niet leuk haha wordt nog lastig zelfde verhaal als jullie!

Wat vindt je van Isa, Donna, Monice, Isabella. Het zijn een paar voorbeelden als jij leuke jongens namen weet stuur je ze maar wij willen niet weten wat het wordt! Succes met zoeken!

Liefs Monice

heyhey

onze dochter heet nathalia.
ook wij waren op zoek naar een apparte naam, een naam dat als je die roept, er niet 10 kinderen omkijken hahaha. nou met nathalia is dat geloof ik wel goed gelukt.
ontzettend grappig, dat mamavan2kids nu jaylynn zegt, want zo wil ik als we een dochter krijgen, ons kind noemen. vind het zo'n mooie naam. hoorde hem toevallig vorige week en was spontaan verliefd!

en wat vind je van hayden? of haily?
persoonlijk vind ik ze wel heel mooi maar zou mn kind geen hayden (heden) noemen hihi
verleden, toekomst :p
allycia is ook 1 van mn favorieten.
allycia en nathalia... het klopt gewoon hahahaha
alleen manlief vind het geen mooie naam :'(

nou, heel veel succes!
geniet van je meisje die lekker schopt in je buikje :D

liefs, do

Terug
Bovenaan