mooie bugaboo frog te koop!!!

wij hebben een mooie bugaboo frog   bordeaux rood te koop, in zeer goed staat en alles is compleet...
reiswieg met matrasje en dekentje, parasol, muggennet, verzorgingstas, adapterset voor de maxi-cosi erop te klikken, winterzak, om te bouwen tot wandelwagen zeer gemakkelijk in te klappen, zeer wendbaar en zeer licht in gebruik, met een hand te besturen...wandelwagen kan in drie standen en kan van je afgezet worden of naar je toe!!! alles van het merk bugaboo... alles in zeer goede staat..
wij vragen 600 euro, is een mooie prijs, wij hebben voor alles 1100 eur betaald...
bij aankoop van de bugaboo, gratis maxi-cosi erbij....

omg limburg 043...

Ik kwam stiekem even van het oktoberforum hier meelezen toen ik je advertentie zag staan. Ik moet zeggen dat we heel erg geinteresseerd zijn!!! We moeten dan wel even een stukje rijden (wij wonen in west-brabant), maar dat heb ik wel over voor een goede kinderwagen.
Mag ik vragen waarom jullie hem weg doen.

Misschien kan je contact met mij opnemen? 06-44356692 of irenevannijnanten@hotmail.com

Ik wil natuurlijk ook wel contact met jou opnemen als je dat liever hebt, als je je gegevens even doorgeeft...

Groetjes, Irene (21 weken)

Ben ik weer!
Heb net even op Marktplaats zitten surfen en dan blijkt €600 voor een Bugaboo Frog toch wel erg veel te zijn... Mocht er van de prijs nog een flinke hap af kunnen dan zijn we zeker wel geinteresseerd, anders zoeken we toch verder.
Groetjes, Irene

hallo dames,

wij zijn inderdaad wat gezakt met de prijs van de bugaboo.. ipv 600 nu 500, dit is een mooie prijs, want er zit alles op en aan!!! niet verkleurd en geheel compleet en nog een maxi-cosi erbij... gratis... je kan altijd komen kijken en proberen natuurlijk....
wij doen de bugaboo weg omdat ik  al een nieuwe auto had gekocht voordat ik wist dat ik zwanger was, wij zouden geen kinderen meer kunnen krijgen en we hebben al een dochter van bijna 4 die niet meer in de kinderwagen wil, maar nu ben ik bijna uitgeteld en helaas de kinderwagen past niet in mijn kleine auto... dus heb ik een nieuwe gekocht de bugaboo bee, deze past perfect in de auto.. ik vindt het heel jammer dat ik de bugaboo frog moet weg doen, is een super kinderwagen... maar ja een nieuwe kinderwagen is altijd goedkoper dan een auto van 9 maanden oud in te ruilen.... kijken en proberen is geheel vrijblijvend. je kan altijd bellen 06-15052474....

hopelijk voldoende geinformeerd,
groetjes joy

hoi hoi. Heel toevallig hebben wij exact hetzelfde model overgenomen van een vriendin van mijn schoonzusje. Vandaag hebben wij hem binnengekregen en hij is echt heel mooi. Prachtige kleur rood... Ik denk dat we er veel plezier van zullen hebben.
Monika

Terug
Bovenaan