Mooie buik

Hallo meiden,

Oooooh het lijkt me ook zo super om zo'n mooie dikke buik te hebben. Je ziet wel eens vrouwen die bij 9 maanden maar een heel klein bobbeltje hebben. Ik heb altijd al geroepen dat ik zo'n dikke buik zo mooi vind. Als ik nu iemand op straat zie lopen met zo'n mooie buik kan ik goed lopen kwijlen. Ik ben zo'n debiel die dus met een kussen onder m'n truitje voor de spiegel ga staan, nee ik weet het, ben niet helemaal wijs.
Ook roep ik al lang dat als ik eenmaal zwanger ben een hele mooie strakke zwarte jurk wil kopen.
Nou Ank, weer genoeg gedroomd, het gaat tenslotte toch om het eindresultaat van die mooie dikke buik.

Liefs, Ank

ps. ben ik trouwens de enigste die die debiele trekjes heeft????
 
wat is het dan heerlijk om debiele trekjes te hebben!! hihi zo stond ik vorige keer ook voor de spiegel...en ja ik wil ook het liefst dan hele strakke dingen aan zodat je mijn buik goed kunt zien..dus die zwangerschapsband komt er absoluut!!!was net weer op mijn werk waar er weer een aantal zo'n heerlijke toeter hebben...niet te opvallend kijken..geweldig als je die hebt.
hopelijk biedt de gyn de 16e wat duidelijkheid.net een paar daagjes misselijkvrij en vanmorgen begint het allemaal weer...maar die test was echt negatief dus wat het wel is...?
maar we dromen heerlijk verder...
gr. petra
 
Hahahaha, een kussen onder mijn kleding, nee dat doe ik nog net niet! Maar lekker blijven doen hoor!
Maar die dikke buiken bewonderen doe ik zeker! Ik kan niet wachten tot ik zelf ook zo'n mooie buik heb! Ik ben zelf nog al tenger dus ik verwacht ook echt een flinke buik te krijgen (owee, als dat niet zo is, grrrr).
Tot die tijd blijven we toch gewoon verder dromen.....

Groetjes, Irene.
 
Hoi meiden,

Het heeft idd wel wat, zo'n buik. Ik ben nu 20 weken en begin aardig op te bollen. Loop ook in mooie, aansluitende kleren zodat je het ziet.
Maar op het laatst wordt zo'n dikke buik ook wel weer een beetje lastig hoor! Maar ja, dat hoort er gewoon bij. Ik hoop dat jullie binnenkort ook lekker bol worden;)! Succes!
 
Nou, hier nog zo'n debiel dan hoor! Je komt ze echt overal tegen, die buiken! En als ik dan de zoveelste achterna loop te kijken, wijst mijn man me altijd even op mijn open mond en stralende gezicht.....er loopt ook bij mij nog net geen kwijl uit mijn mond. Ik word er af en toe ook zo jaloers van, dan voel me echt een gemene bitch. Ik hoop dat we straks allemaal lekker bol rondlopen, met zo'n mooie band eromheen en veeeeel te strakke kleding....wat zal ik trots zijn!
Liefs, Anke
 
Nou ank ik kan me voorstellen dat je dat doet hoor. Moest wel even lachen, maar dat is ook gezond. Ik wilde je nog even bedanken voor je reactie op mijn berichtje. Ik weet dat je gelijk hebt dat mijn vrienden er inderdaad over na hebben gedacht hoe ze het moesten vertellen en dat wardeer ik ook enorm. En misschien zijn we straks wel samen zwanger. Hoop dat het bij jou ook opschiet. Wanneer had je je NOD?

Liefs Janna Nienke
 
Mijn NOD is 8 juni, het blijft spannend en het wachten duurt erg lang. Ik heb alleen deze maand niet het gevoel dat het raak is maar wie weet, we blijven hopen!!!

Liefs, Ank
 
Terug
Bovenaan