mooie echo en een NUB echo

hallo lieve a.s mama's wil het even met jullie delen ! vandaag was de echo super goed alles was goed !! ben morgen 13 weken en uitgerekend op 24 -1-2013 ,,, dus een weekje kado :D heb ook de nub theorie laten doen !! voor 75 % is het geslagd van het kindje bekend !! wil het wel geheim houden ,,,, alleen weet ik niet of het me gaat lukken 27 aug heb ik me 20 weken echo !!!

de nub echo is natuurlijk helemaal niet echt belangrijk maar natuurlijk wel heel erg leuk dat we nu bijna zeker weten wat we krijgen !
xxx van een hele gelukkige mama met een super echo natuurlijk

Wat fijn dat je een goede echo hebt gehad! En wat lekker dat je een weekje cadeau hebt gekregen.

Grappig dat je over de nub theorie begint! Ik las er een stukje over en wilde net vragen wat iedereen hiervan vindt. Ik kende het namelijk niet, maar vind het wel een interessante theorie. Ben erg benieuwd of het geslacht wat we nu op de echo zien met deze nub theorie ook uitkomt met de 20-weken echo!

ja daar ben ik ook benieuwd na !! maar de theorie is met 13 weken 95% betrouwbaar ! heb het de hele tijd zitten kijken en ben er echt uit !! hoop dat het klopt ! zou wel grappig zijn !! nou ik weet het 27/8 en wanneer heb jij de 20 weken echo ?
xx

Ze hebben bij ons ook naar de NUB gekeken en wij zien ook met de 20 weken echo 13 aug het geslacht. Ik ga het hier denk ik niet delen, Blijf het gevoel houden dat er een aantal bekenden melezen.... maar wil wel vertellen of het overeen kwam met de NUB. Feitelijk gaat het daarom...

Ben zeer nieuwsgierig.

X

Wat fijn dat je echo goed was!

Ik ben bij de 12 wk ook over de nub theorie begonnen maar ze konden het helaas bij mij niet zien-:(
Dan denk ik al snel dat het een meisje is want bij mijn zoontje kon je het heeeeel snel zien-:)))

Ik heb gisteren nog een mailtje gdaan naar een echocentrum hier in de buurt voor toch die geslachtsbepalingsecho. Of ze hem bij mij wil doen met 17wk en 4 dg....ze doet het eigenlijk pas vanaf 18 wk..... En met 19wk en 4 dg krijgen we de 20wk echo, daar zit dan mooi twee weken tussen....ik hoop het, ik ben zoooooo nieuwsgierig!!! Dat is dan al over bijna 3 weken!!!!!

@2ewonder2012, dat s niet fijn dat je toch het gevoel hebt dat er bekenden meelezen, kan natuurlijk altijd maar dan kun je hier op het forum niet je ei kwijt of wel? Waarom denk je dat trouwens dat er bekenden voor je zijn?

Dag dames!!!

Het lijkt me gewoon zo leuk om met zijn allen te horen te krijgen wat we kriijgen, met de kids erbij...ik vind het zo speciaal dat daar de oudste twee ook bij zijn ipv tijdens de medische 20wk echo....
Of zit ik nu teveel in een ballon???

@mascha Nee zeker niet fijn... is niet in de januari club hoor, maar wel op dit forum... weet niet of degene waarvan ik vermoedt dat ze hier schrijft ook weet wie ik ben, maar als ik teveel persoonlijke dingen neerzet dan gaat het kwartje zeker vallen... Ik had met de zwangerschap van mn zoon een hyves voor degenen die actief waren en wilden kletsen... deze was besloten en daar kon dus ook echt niemand meelezen. Zo konden we ook foto's delen.

Ik vond het wel heel prettig, ook nu heb ik nog veel contact met de meiden.

Dus wie weet voor hier / nu ook een idee???

Ik hoor het wel als er meer mensen zijn die het wat lijkt!

X

Terug
Bovenaan