Mooie herfstdag!

Hey meiden,

Ik antwoord maar even in een nieuw berichtje, dat leest wat makkelijker.

Ja gezellig, we gaan met z'n allen voor een zeer vruchtbaar najaar toch!
Niet alleen bij ons maar ook het bos hangt vol dit jaar, veel beukenootjes en allerlei fruit of the loom bij bosjes. Prut op de vruchtbaarheid!

Inge, ik las het. Weer veel veranderingen bij jullie! Gaat het met D. al wat beter? En met jouzelf? Spreek je gauw.

Kimpansee, ik las dat je een blaasontsteking hebt, hopelijk krijg je ook snel antibiotica, dat brandende gevoel is ut!

Lill, ben je weer een beetje uit het dalletje gekropen meid? Hope so. Hoe gaat ie nu met jou?

Ik ga nu achter m'n ziekenfonds aan, ik moet een machtigingsnummer hebben anders moet ik de apotheek eerst zelf voorschieten voor de medicatie voor IVF. Op 28/9 heb ik de medicatie-uitleg namelijk.

Spreek jullie snellios!
liefs, Suus

he suus,

ook van de partij op de vroege morgen!

volgens de uitleg van claudy kan ik geen blaasontsteking hebben, haar symptomen zijn toch anders als wat ik heb!!
misschien goed nieuws??? laat ik het daar nu dan maar op houden he! hihi

heel veel succes met de voorbereidingen ivm ivf ik ben erg benieuwd hoe het allemaal zal gaan!
krijg jij trouwens al je hormoonmedicijnen e.d. vergoed van je ziekenfonds? tis inderdaad wel slim om dat van te voren uit te zoeken....moet ik ook maar eens gaan doen!!

tot gauw weer
xx kimpansee

He Suus,

Is het al gelukt met je ziekenfonds? Wat als je dat moet voorschieten dan kun je je lol op zeg.

Mijn man is bijna 3 weken geleden geopereerd aan de spatader in zijn scrotum, of het gelukt is horen we pas in december. Maar ze willen toch gelijk doorgaan met behandelen, als ik spontaan zwanger word is dat mooi meegenomen zeggen ze in het ziekenhuis.
Daarom hebben we over 2 weken een gesprek in het ziekenhuis welk traject we gaan volgen. Ik vind het erg spannend allemaal.

Suus heel veel succes met je voorbereiding op de ivf, ik zal voor jullie duimen.
Het is jullie zo gegund he....!
Meid kop op, en geniet nog effe na van je vakantie.

Liefs Molly.

Hoi Suus,

Heb jij geluk zeg. Ik moet het dus gewoon voorschieten he ondanks de machtigingsformulieren en dat gaat dus over een kleine 1000 euro.

En ook al zou het ziekenfonds rechtstreeks betalen, de apotheek wil dat niet en wil gewoon dat ik betaal en dan maar uitzoek hoe en wanneer ik het terug krijg.

Lfs
Mariska V.

Hee Suuske!!!!!!!

Long time no see.... missed you.....
ik hoop dat je het niet voor hoeft te schieten... bulk geld zeg!

Wij komen in aanmerking voor IUI en krijgen het volledig vergoed (600 euro), door een machtiging van de gyn. Ik had gebeld naar het ziekenfonds en kreeg het dus vergoed, maar ik had weleens gelezen dat men het niet vergoed kreeg als ze zeggen dat het IUI betreft... als je dan zegt dat het een voorstadium van IVF is (is het eigenlijk altijd) dan krijg je het wel vergoed.

See you...Lill

Hallo!!!!!!!!!!!!!!!!

Jaaa het wordt echt herfst he!! Ik ben er nog niet aan toe hoor! Brrrrrrrr.

Met D. gaat het de goede kant op maar de vakantie blijft wankel!
Veel veranderingen inderdaad. We zijn over naar het UMC. Wel weer alle testen over en wachten tot begin 2005. Maargoed wat is nu een halfjaar op een mensenleven als je er een beter resultaat voor terug krijgt! (hopen we)

Hoe is het verder met jou? Nog lekker bruin?

Liefs Inge

Hoi meiden!

Jaa dat voorschieten probeer ik dus te voorkomen en hopelijk lukt dat zodra ik van het zf het machtigingsformulier terug heb. De regels zijn wel behoorlijk aangescherpt geloof ik.

Kimpansee, sorry ik dacht meteen dat jij ook een blaasontsteking had, niet dus! Hopelijk is het gevoel alweer over. Ik kreeg tot nu toe alle medicatie vergoed, ja. Ligt ook aan je verzekeraar en aan je pakket.

Molly, wat fijn dat de operatie achter de rug is, nu de uitslag nog. Wat duurt dat lang, zeg! Op zich wel positief dat de gyn. meteen aan de slag wil! Nog 2 weekjes en dan weten jullie dus meer, spannend!!!
Hopelijk is het dan snel raak, meis, het is jou ook van harte gegund!
Hopelijk een vruchtbaar najaar voor iedereen hier.

Hee Maris,
Balen zeg dat je dat wel zelf moest voorschieten, geen kattepis. Niet erg klantvriendelijk allemaal dat je dat zelf maar moet uitzoeken...
Hoe is het nu met jou, waar zit je nu in de IFV-cyclus en hoe gaat het met de hormoontjes? Sorry moet er weer effe inkomen na de vakantie ;)

Hee Lill,
Jaa we zijn er weer, gezelliiii!
Voel je je al wat beter, meid? Lekker weekend en een najaarszonnetje lacht je toe!

Ha die Inge, flausmausie,
Fijn zeg om te lezen dat het met D. alweer een stuk beter gaat. Zijn jullie nieuwe Aupings er al?!
Ai, je geduld wordt dus weer op de proef gesteld voor een half jaar. Dan zijn alle omstandigheden waarschijnlijk beter gestemd en lukt het ineens voor jullie! 2005 wordt gewoon jullie jaar, meid!

Met mij gaat het beter na de heerlijke ontspannen vakantie! Corfu is echt een aanrader, kost bijna niets en is maar 2,5 uur vliegen! Ik heb een 'Engels huidje' dus poepiebruin wordt ik nooit, maar ben wel 'zonnig gekleurd'!
Ik heb het banenprobleem maar even op de lange baan gezet, zie na 1/1 wel weer. Richt m'n energie nu eerst op de IVF-poging in okt. en heb er een goed gevoel bij (nu al hahaha).
Ga nu manlief maar 'ns wekken, de slaapkop!

Meiden, een lekker zonnig weekend en tot snel.

Liefs, Suus

Terug
Bovenaan