Mooie kerst...

Hoi allemaal!
Erg leuk en soms ontroerend om jullie verhalen te lezen. Ik heb afgelopen donderdag mijn echo gehad en alles was goed. Ben nu 9w en 6d en dus 25 juli uitgerekend.
Gisteren hebben we het mijn schoonouders verteld en vanavond zijn mijn ouders aan de beurt, wat spannend allemaal!!
Ladies fijne kerst verder nog en tot hoors.
Liefs

wat leuk zeg dat je schoonouders en ouders nu heb verteld met de kerst! supernieuws en een superkado natuurlijk he! Fijnere kerst kun je niet hebben! geniet er lekker van!

Was absoluut de mooiste kerst en mooiste kerstkado wat we gebracht hebben. Beide ouders worden voor het eerst opa en oma dus was echt heel bijzonder.
Jullie hopelijk ook mooie kerst gehad!

O dat is zeker heeeeel bijzonder zeg!
Onze kerst was ook mooi. Mijn ouders krijgen er a.s. jaar 3 kleinkinderen bij! Dus een echte buikenparade... Mijn schoonmoeder wordt voor 't eerst oma, die was helemaal in tranen van geluk :)

Dat is ook leuk. Vriendin van mij is ook zwanger en 16e uitgerekend. Kijk nu al uit naar onze buikenparade saampjes!
En tranen waren er in overvloed... Leuk toch! Hoort er ook bij dus helemaal mooi.

Mooi he om al die verschillende reacties te zien bij het vertellen van het grote nieuws. De 1 super enthousiast, de ander in tranen, weer een ander stil aan het genieten en weer een ander wat onzeker.

Liefs grote broer

Terug
Bovenaan