mooie kinderwagen!!!!

hallo dames,
de onderstaande advertetie staat ook op marktplaats. als je interesse hebt kun je me mailen of bellen.
mail: ingescheffler@hotmail.com
bellen zie advertentie marktplaats

Zeer complete kinderwagen combinatie te koop. Type: Mutsaerts Style Combi zwart. Tot een zeer compact formaat in te klappen. Alle wielen (met luchtbanden) zijn makkelijk af te nemen. De kinderwagen heeft lichte gebruikssporen en is schoon.

De kinderwagen bestaat uit het onderstel met reismand en de volgende accessoires/onderdelen:

1: wandelwagen
2: reiswieg met matras
3: adapterset voor autostoel (maxi cosi of babyrelax) *
4: adapterset voor de reiswieg
5: gevoerde voetenzak
6: extra reismand
7: dekbedje met overtrek

voor foto's kun je me mailen
ingescheffler@hotmail.com

groetjes inge

sorry... 150 is iets te duur voor mij... Ik zag zelf ook een duowagen voor een bedrag van 139 euro die ik graag wil kopen.. alleen nog ff sparen dan. Heb straks een baby en een net 3jarige zoon.

hihihh nogmaals sorry.. zit net als jij met de tweede kindje waarvan de eerste ook zeker nog in een buggy moet. Ook heb ik all een babynestje gekocht voor in de buggy die nu al heb, wil het zo eerst proberen en de baby veel dragen in draagdoeken. Lukt dit allemaal niet dat kop ik zo'n duo wagen van topmark, waarvan de achterste zitje helemaal plat kan en ik het baby nestje in kan leggen...
Ik hoop voor je dat je hem snel kwijt bent! Meestal gaat het op MP wel snel met zulke dingen. Succes ermee... En nogmaals mijn excusses

Terug
Bovenaan