Mooie lingerie???

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Wie weet waar je leuke en mooie positie lingerie kan kopen? Bij de Hema, Hunkemoller en Livera kon ik helaas niet slagen. Wel de klassieke witte en zwarte mode overigens.

Ik zou het wel leuk vinden om weer eens een leuke bh aan te hebben met een beetje kleur of kant eraan.....

Wie heeft er tips????

Groetjes  Sandra
(22 wkn 4 dgn)

Hoi,
ik heb precies hetzelfde probleem: mooie lingerie! Ik ga echt niet met die gekke dingen lopen. Ik heb net op de site gekeken van anita.com en dan onder Maternity. Daar vallen ze nog lichtelijk mee. Hopelijk heb je er wat aan.

Nog een leuke site is borstvoedingswinkel.nl en lingerievoortwee.nl.

Ik heb in Engeland een heel mooi setje gekocht, maar ja daar kom je natuurlijk ook niet iedere dag.

Ook bij de prenatal heb ik een erg mooie witte kanten bh gekocht. Laatst hadden ze daar ook weer wat mooie. Maar ja voor de grote maten moet je snel zijn.  Nu heb ik op dit moment 90D, wat ik voor een zwangere vrouw niet groot vind, maar toch....

En op hm.com heb ik een degelijke zwarte katoenen gekocht, maar er zwat wel een kanten randje aan.

Tsja moeilijk moeilijk, maar als je goed zoekt is er wel iets te krijgen..

succes

Hoi,

Gouden tip: www.zwangerschapslingerie.nl !
Je moet er wel een beetje diep voor in de buidel tasten (helaas...) maar ze verkopen er hele mooie lingerie van Belabumbum. Met kant, in verschillende kleurtjes!
Succes ermee!

Terug
Bovenaan