mooie site voor geboortekaartjes (met foto van babytje en/of buik)

A

Anoniem

Guest
hallo meiden, ik heb zo'n geweldige site ontdekt (nou ja...)! op www.okiedokie.nl staan allemaal geweldige geboortekaartjes met foto's van zwangere buiken en pasgeboren babytjes. Zo kun je je eigen kaartje samenstellen. Wij zijn er helemaal weg van en wij wonen niet in de buurt van de fotografe maar toch kun je dan bij haar terecht! Misschien ook leuk voor anderen???

Groetjes Cindy (bijna 20 weken!!!).

Inderdaad mooie kaartjes, helaas veel te ver bij
ons uit de buurt...

Die zit echt heel erg dichtbij ons en ik had deze site al eens eerder bekeken... maar wij ontwerpen ons kaartje zelf.

hee hallo,

Wij hebben die site ook gezien. Ik heb daar veel ideen opgedaan. Inderdaad was het ook bij ons veel te ver weg. Dus hebben we zelf foto`s gemaakt, die heb ik mooi bewerkt op de computer. En daar mee zijn we naar de drukker gegaan die er een heel mooi kaartje van heeft gemaakt. We waren nu voor 140 euro klaar (voor 165 kaartjes).
En we kunnen ook zeggen dat we het kaartje zelf ontworpen hebben.
We hebben echt hele leuke reacties gekregen op het kaartje. (ben op 12 januari bevallen)
Misschien ook een idee voor jullie. Zelf kun je ook mooie foto`s maken.

Groetjes Ris

Hallo,

Ik was/ben ook helemaal weg van deze site en stijl geboortekaartjes. Helaas was dit voor ons ook te ver weg. Ben naar www.mystudio.nl gegaan en heb daar mijn foto's laten maken.
Zij werkt samen met Gabriella van Okiedokie en met de drukkerij Markies. Dus vervolgens heeft alsnog Okiedokie de proefdrukjes gemaakt. Als het goed is zal ik volgende week bevallen en krijg ik de de geboortekaartjes thuis gestuurd, zodat ik ze weer kan versturen.
Heb ik toch precies gekregen wat ik wilde!!!

Iederen veel plezier met het uitzoeken
Mniek31 maart forum

Hé dat is een goed idee! Wij wonen in de buurt van Arnhem, maar volgens Gabrielle kunnen we dan de buikfoto in de studio laten maken bij haar en de babyfoto zelf, deze bewerkt zij dan weer. Ben benieuwd, maar op www.mystudio.nl kijk  ik ook even! Groetjes

Hai Cindy78,

Als je wil kan je ook nog op onze maart moeders site kijken. Zowel Merle/Mariska als ik hebben daar foto's opgezet van mystudio.nl

Hier is de link:

http://groups.msn.com/maartmoeders

Succes met je keuze.

Mniek31

Terug
Bovenaan