mooiste baby?!

Vinden jullie je eigen kind nou ECHT de mooiste baby?? (en dan bedoel ik puur het uiterlijk!).
Dat vraag ik me namelijk wel eens af...
Ik vind mijn dochtertje dus zelf ECHT een hele mooie baby (hahaha ) maar ik zie ook wel eens baby's die ik niet zo mooi vind...
En dan denk ik dus: zou je dat als moeder nou ook zien of vind je je eigen kind ALTIJD mooi??!
En mijn vriend vond ons dochtertje net na de bevalling super lelijk!!! (Hahahaha nu niet meer hoor).
Ik heb haar altijd mooi gevonden maar zie bijvoorbeeld wel ook de dingen die ikzelf minder mooi vind (al zijn er dat niet veel!! Hihi) . Maar dat hoort nu gewoon echt bij haar, dat maakt haar wie ze is!
Verder is ze natuurlijk gewoon de moooooooiste baby van de hele wereld!!!!!!!!!! hihi

Hahaha, nou ik vind pasgeboren babietjes niet zo heel mooi, en die van mezelf eigenlijk ook niet. Toen trok ze bij en was het echt zo'n poppetje met een heel fijn gezichtje, wel weer mooi. Helaas ging ze toen op mijn vriend lijken, maar dat is inmiddels ook wel weer bijgetrokken.

Heather is trouwens misschien niet de mooiste baby van de hele wereld, maar wel de leukste! Het is zo'n lachebekkie en over het algemeen een ontzettend makkelijk meisje. Daarnaast is ze dol op aandacht en totaal niet eenkennig. Ze lacht naar iedereen! Mijn vriend en ik nemen haar graag mee naar familie, vrienden, werk om daar de goede sier te maken .

Groetjes, KT

Haha, wat een leuk onderwerp. Ik ben echt superarrogant, of supertrots (klinkt wat leuker....) en vind mijn zoontje ECHT de mooiste baby van de hele wereld. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat een andere moeder haar baby mooier vind dan die van mij . Ik besef heus dat vele moeders er zo over denken, maar toch is die van mij de mooiste !

groetjes
Mie

hahaha dat kan niet Mie... want dat is de mijne!! hahaha

Nee, even zonder dollen... ik heb mezelf wel altijd 'beloofd' dat als ik een lelijke beeb zou hebben ik dat ook echt zou moeten zien.
B'Elanna was bij de geboorte zeker niet de mooiste maar dat kwam ook omdat ze (te) licht was... totaal geen spekjes (2520 gram)
Wel had ze een mooi rond koppie, maar dat kwam door haar stuitligging.
Maar na een dag of 3, 4 was ze toch mooi op gedroogd!!!! Ik heb echt een meisje-meisje.
Zelf ben ik geen meisje-meisje, dus dit is extra leuk/ mooi!!

En als ze net geboren zijn, zijn er maar weinig (naar mijn idee) die er gelijk 'goed' uitzien. Is ook niet niks zo een bevalling voor een uk!!
Maar.... de mijne is het mooist!! (zowel van buiten als van binnen)

Groetjes Debby mv B'Elanna

Nou ik doe er nog een schepje boven op hahah die van ons is het allermooist
maar dat zegt bijna iedere moeder
maar als ik naar de foto's kijk die hier vaak geplaatst worden bestaan er geen lelijke baby's ze zijn allemaal anders en allemaal heel leuk
groetjes ineke

Hahaha wat leuk!!
Ik vond de eerste foto van onze Teun echt lelijk
Hij was 6 weken te vroeg geboren en is meteen de couveuse in gegaan,daar hebben ze een foto van hem gemaakt zodat mijn borstvoeding opgang zou komen.
Ik was erg van de wap na de bevalling en heb alles in een roes meegemaakt en de volgende ochtend toen ik wakker werd zag ik die foto en vond hem (de foto) echt lelijk.
Ik wist ook niet meer hoe hij er echt uitzag.
Ik ben meteen naar de couveuse-afdeling gegaan en daar lag het aller mooiste kindje wat ik ooit had gezien!!Die foto was echt helemaal uit de verkeerde hoek genomen.
Iedereen die op bezoek kwam zag eerst die foto en toen we gingen kijken smolt iedereen ter plekke,tja en die bv kwam ook pas na 5 dagen op gang haha.
Nu is hij nog steeds het aller mooiste kindje met de aller mooiste lach!!

Groetjes Mikkie

Ik dacht ook dat ik het echt wel zou kunnen realiteveren en zou kunnen toegeven als hij niet het mooiste kindje zou zijn. Maar vanaf het moment dat hij bij mij op mijn werd gelegt was ik verliefd: wat een mooi en lief kindje! En vanaf dat moment is hij werkelijk het mooiste kindje op de wereld!

Carina

Nou, maar mijn dochter is serieus de mooiste baby!!
Ik heb haar zelfs mee laten doen met de baby-verkiezing van de Etos. Achteraf niet de beste foto gekozen (balen),.. want ze had niet gewonnen. Onbegrijpelijk. Ik dacht echt dat we de landelijke verkiezing zouden winnen. Eitje.
Mijn moeder noemt het apenliefde. Iedere moeder vindt dat van haar baby.
Maar ik kan best objectief ernaar kijken. En als ik het doe, dan is ze gewoon nog steeds de mooiste baby van de wereld. + de liefste    en je hebt een wonderkind..

gr,
Sabine

Terug
Bovenaan