Mooiste dag van me leven!

A

Anoniem

Guest
Lieve meiden!

Zoals jullie weten gister m'n trouwdag gehad het was in 1 woord geweldig! Het begon met het mooiste cadeau wat ik me kon wensen! Een positieve test!!!!!! Ik ben zwanger!!!!!!!!! 1 e ronde meteen raak! Nog steeds ongelofelijk! Ik dacht doe een test dan zie k dat ik niet zwanger ben en dus een tampon in moet doen stel je voor,..... Maa da was dus niet nodig een dikke kruis! Dus onze trouwdag is nu helemaal een dag om nooit te vergden! Morgen op honeymoon maar de dominicaan maar wou het toch nog even met jullie delen!!

Liefs sheila

Dubbel gefeliciteerd!!!!!!! Wat een geweldige dag is dat geweest. Ow ja, excursies worden afgeraden op de dominicaanse als je zwanger bent. Ik was vorig jaar 19 weken toen we er waren en hebben alleen genoten van onze kamer (ook honeymoon) het zwembad, de zee, het eten. Bah is helemaal niks aan hahahahaha. Geniet ervan meid. Jammer van al die cocktails, maar die laat je graag staan nu.

Dubbel gefeliciteerd!!! Hoe kan dat zo zeg allebei op dezelfde dag..... als dat geen toeval is.

Hele fijne honeymoon!

Ohhh wauwww!! Das nog eens een mooie dag!
Super dubbel gefeliciteerd! :):)

fijne vakantie! :)

Dat is zeker een mooie, fantastische dag!! Beter kan het niet zijn!!! Van harte gefeliciteerd!! Fijne vakantie!

Wat gaaf! Dubbel gefeliciteerd! en alvast een hele fijne vakantie:)

Terug
Bovenaan