Mooiste verjaardagskado ooit gehad!! Lyanne laat het met trots zien!! (foto)

Ja, jullie zien het goed!!

Lyanne krijgt een broertje of zusje, als het allemaal goed mag gaan ben ik 13-11 uitgerekend.

Het is ongepland, echt een verassing. Eerst naar de gyn geweest en fysio voor advies ivm de problemen met mijn bekken en bm-verzakking, maar die hebben groen licht gegeven! Alleen moeten we straks wel de manier van bevallen gaan bespreken, waarschijnlijk een kz.

Ik voel me heel goed, (nog) niet hoeven spugen (bij Lyanne alleen maar, 17kilo afgevallen, en 2x een week in het zh wegens uitdroging). Ik had nog steeds last van mijn bekken,maar nu ik zwanger ben, helemaal niet meer!!! Overdag zit ik vol energie, maar 's avonds ben ik kapot!

Let niet op de schrijffout op het shirt, haastige spoed geweest, want ik had een shirt besteld, maar wist niet zeker of die vandaag binnen zou zijn, hijlag net op de deurmat overigens!

Ik ga feesten!

Groetjes, Marieke

WAUW Marieke toch!! Echt helemaal geweldig! Ik heb je verhalen een beetje gevolgd hier en had het van veel dames verwacht maar van jou (nog) niet..Echt helemaal super!! Hopelijk blijf je je zo goed voelen! Gisteravond ook van mijn vriendin gehoord dat ze voor de tweede keer zwanger is dus t lijkt weer zwangeren te regenen...wie volgt??!

Superdubbel gefeliciteerd dus maar en een dikke zoen van ons!

Marcia mv Puck
ps: wat ziet je meissie er weer uit om op te vreten!!

WHAAAAA Marieke, wat GEWELDIG! (Log speciaal even in voor jou want ik sta op het punt om weg te gaan.)

Dat had je zelf ook niet helemaal gedacht of wel?? OOh  ik word gek, het gaat bij mij ook kriebelen, hi hi!

En wat is die dame van jou ook een heerlijk grietje, die mooie haren en dat stralende
gezicht.

GEFELICITEERD en geniet er lekker van!!

Groetjes Fennie en Jente

Oh!! Super Marieke!! Dat had ik ook niet verwacht, met je bi, dat je nu weer zwanger bent! Maar jij zelf dus ook niet!! Toch een geweldig kado hoor! Zal een super-verjaardagfeestje zijn.

Met jullie zwangerschap én met je verjaardag:
GEFELICITEERD!!

Geniet ervan en hopelijk wordt het een fijne zwangerschap en bevalling als van Lyanne. (Maar dan moet er wel weer zo'n super-kindje uitkomen, hè? Haha)

Liefs, Marloes.

hoi hoi,

Gefeliciteerd!!!
super hoor! ik heb je al begroet bij het november forum
wel grappig om er nog een zomer 2006 mamma tegen te komen,
ik ben 9 november uitgerekend, dus dat scheelt niet veel.
groetjes Steph

Terug
Bovenaan