Moon

Lieve Moon,

Ik moet steeds aan jullie denken, en leef met jullie mee. Heb je al met je vriend kunnen praten, en denk je dat het goed gaat komen?
Ik wens je veel sterkte, en ik hoop van harte dat jullie er samen uit komen, en het liefste natuurlijk dat jullie er voor kiezen het kindje samen op te laten groeien!
We hopen nog iets van je te horen. Nogmaals sterkte... ook je vriend!

Groetjes, Marloes
 
Hoi!
Wat leuk dat je aan ons denkt! Ik dacht net, ik ga de reacties van gisteren even lezen... mijn vriend was best ontdaan na al die tips en adviezen. We praten veel, ons hele toekomst staat op zijn kop, hij moet er erg aan wennen, maar hij kan mij ook voorstellen dat ik geen abortus wil. Heb er de hele nacht wakker van gelegen, en ik wil beslist het kindje houden. Gelukkig begrijpt hij dat ook.
Dus gelukkig is een abortus van de baan, maar er komt nog wel veel kijken... een huis, en dan gelijk een babykamer.... daar komt bij dat ik me nu zooooo moe voel...

Bedankt hoor, voor je bericht, ik zal straks weer een bericht plaatsen.

Liefs Moon
 
O wat ben ik blij dat jullie het besluiten te houden. Er zijn vast mensen in de omgeving die jullie willen helpen.
En die moeheid gaat over hoor, met 3 maanden zul je je fitter voelen. En natuurlijk is het voor jullie even extra spannend en moeilijk!

SUCCES samen, jullie komen er uit!
 
Moon,

Een advies, maak je niet te druk om de praktische zaken. Laat eerst alles gewoon even op je inwerken. Vaak hebben ze het met die praktische dingen wel over lange levertijden enzo, maar je redt je echt wel. En dat zal straks veel beter lukken als je nu geen overhaaste dingen gaat doen. Ik ben op het moment ongepland maar wel gewenst zwanger van de tweede, terwijl de erste nog erg klein is en zelf alles nog nodig heeft. Daar hebben mijn vriend en ik in het begin ook wel van wakker gelegen, want ons huis is eigenlijk ook te klein enzo, maar nu komt dus de baby eerst bij ons op de kamer. Echt alles komt goed, wen nu eerst maar aan het idee en ga proberen te genieten.
 
Terug
Bovenaan