@ MOONPOONTJE

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik las ergens dat jij je kindje vitamine D en A geeft. Mag ik vragen waarom hij/zij extra vitamine A krijgt? Ik dacht dat dat in principe helemaal niet meer hoefde na een jaar?

Gewoon nieuwschierig....

Groetjes, Karin

Hoi Karin,

Ik ben wel Moonpoontje niet, maar wilde hier toch op reageren, vitamine A is voor een beter weerstand, ik ben dat gaan geven omdat ik voor de NS werk en veel met het openbaar vervoer moet reizen en dus daardoor bijna altijd verkouden ben. Is ook bewezen dat mensen die veel in het OV zitten sneller verkouden zijn, je zit teveel op elkaar daar.  
Dus ik ben het mijn zoontje gaan geven, zodat hij het niet snel van mij over gaat nemen, straks als hij wat ouder is en dit potje is op, ga ik over op de D variant....en dan gaan we kijken of zijn eigen weerstand tegen mijn verkoudheden kan....ik ben twee weken per jaar niet verkouden en ik wilde dat mijn zoontje niet aan doen! Hopelijk heb ik dan ook een andere functie op kantoor en hoef ik niet de hele tijd binnen/buitendienst te doen of op de trein te zitten!

Groetjes
Angel

Hallo,

Ik geef ook vitamine AD, gewoon druppels van Davitamon. De vitamine A is volgens het flesje voor de extra weerstand. Omdat Vinz veel ziek is, heb ik die gekocht.

Groetjes Marije

Toen ik bij de apotheek vitamine D ging halen, adviseerde ze me AD te geven. Dus vandaar!

Terug
Bovenaan