@moonpoontje

hoi hoi

nee je hoeft niet de hele bekleding van de wagen af te halen

je kunt de gordels in de zitten link en rechts onder los klikken
dan kun je die nekbeschermers of hoe je ze noemt eraf halen en dan
kun je bovenaan de gordels stellen net als bij een rugzak.
je kunt ze ook terug halen door de gleuf en dan door de bovenste heen halen dan is hij ook al groter en heb je meer ruimte .

hoop dat het een beetje duidelijk is

anders hoor ik het wel succes

liefs moekje

Dank je wel!! Ik ga er straks mee aan de slag, en als ik er dan nog niet uitkom, hoor je het wel weer van me!

Ik vroeg me al af waar die drukknoopjes onderin nou voor waren... Had ze al los gehaald, maar er gebeurde niks, hahahaha!

Nope, ik ben denk ik heel erg kippig.....

Ik heb onderaan de zitbak, aan de onderkant, twee knoopjes zitten. Als ik dan de gordelbeschermers eraf haal, gebeurt er dus helemaal niks. Ik heb met mijn hand in de voering gezeten, maar ik voel ook niet dat er aan de achterkant nog gordels zitten.

Ik heb het model van 2007. Ik snap er helemaal niks van.

Heb wel de gordels hoger gezet. Gordelbeschermers eraf, en dan de bovenste lusjes aan de achterkant, door de hogere gaatjes. Maar verder kan ik volgens mij niks meer verstellen. Heb de handleiding er nog maar even bijgepakt, maar die is ook niet helemaal duidelijk.

hoi hoi

als je de gordels dus los hebt zoals je had om ze
door de andere gleuf te halen , zitten er bovenaan van die soort gespen
weet je wel die ook aan een rugzak zitten om te verstellen
zelfde als bij de quinny zapp.

daarmee kun je ze langer en korter maken

of je hebt een heel ander model dan mij maar lijkt me toch allemaal hetzelfde systeem

succes en anders hoor ik het wel

groetjes moekje

o fijn

gelukkig is het opgelost   en hopelijk heb je ze snel binnen

(raar eigenlijk he dat ze die moeten opsturen omdat het anders niet past?? want ze moeten er toch nog wel een paar jaartjes in kunnen toch ??)

groetjes moekje en Ryan

Terug
Bovenaan